به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، رئیس پلیس آگاهی این استان گفت: در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان کالا و مقابله با افراد سود جو و فرصت طلب، ماموران پلیس آگاهی شهرستان کوار پس از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان، با انجام اقدام های فنی و پلیسی از راننده، از دپو مقداری کالای قاچاق در شهرستان شیراز مطلع شدند.
سرهنگ سیروس حیدری افزود: پس از شناسایی محل دپوی کالای قاچاق، با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از انبار نگهداری این کالا ها در شیراز، تعداد زیادی قطعات و لوازم استوک خودروهای خارجی از جمله موتور خودرو، رادیاتور، کمپرسور، دینام، داشبورد و لوازم و قطعات بدنه خودرو کشف شد.
وی با اشاره به اینکه در ارتباط با این کالاها یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد، گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش این کالاهای قاچاق 20 میلیارد ریال برآورد شده است.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت از قول فرمانده انتظامی شهرستان لارستان بیان شده است: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محورهای اصلی لارستان، سه دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
سرهنگ حسین دیندارلو افزود: در بازرسی از وسایل نقلیه یاد شده، یک هزار و 304 دست لباس و 6 دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش 530 میلیون ریال کشف شد.
7368 /6118
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.