به گزارش ایرنا، محمدعلی شیخی چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در شیراز بیان کرد: قالیباف در تمام مدت خدمت خود در بخش های مختلف به آنچه تا به امروز قول داده عمل کرده و با 2 دوره سابقه فعالیت در عرصه انتخابات و به کار گیری مشاوران زبده و متخصص، برنامه های جامع، کاربردی و عملگرایانه را برای انتخابات ریاست جمهوری تهیه کرده است.
وی اظهار داشت: قالیباف با تکیه بر سابقه درخشان اجرایی دراز مدت و پاک وارد میدان رقابت انتخاباتی شده است که ایجاد و فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا، ایجاد و راه اندازی نیروی هوایی سپاه، احیای نیروی انتظامی و 12 سال مدیریت شهر تهران به عنوان شهردار از اقدام ها و کارنامه پر افتخار قالیباف در کشور است.
وی افزود: 'داریم، می توانیم و می شود' شعار کلیدی دولت قالیباف است و این کاندیدا با کمترین هزینه برای تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و معتقد است، مردم شناخت کافی از وی دارند از این رو عمده تمرکز تبلیغاتی خود را بر مصاحبه ها و برنامه های تلویزیونی معطوف کرده است.
وی با بیان اینکه انتخابات علاوه بر یک حرکت سیاسی در جامعه، یک فریضه الهی با هدف تقویت پایه های نظام اسلامی است بیان داشت: کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری باید در 2 عرصه شناخت و درک صحیح از وضع موجود و اغنای مردم نسبت به تغییر شرایط و سازندگی و ایجاد امید با ارائه برنامه های کاربردی و پاسخگویی به مشکلات فعالیت کنند تا پیروز میدان شوند.
به گزارش ایرنا، رئیس شورای جوانان ستاد مردمی انتخابات محمدباقر قالیباف در فارس نیز گفت: قالیباف توانمندترین فرد در عرصه انتخابات است زیرا کارنامه عملکرد او درخشان است.
محمد علی حائری شیرازی اظهارداشت: قالیباف ویژگی های خاص خود را دارد و تنها کسی است که در این دوره از انتخابات مورد هجوم و تخریب جریان های مختلف است و از کمترین حمایت از سوی جریان ها برخوردار است.
او خاطرنشان کرد: هیچ جریانی نمی خواهد قالیباف رئیس جمهور باشد و به دنبال رای آوردن قالیباف، یک جریان احساس خطر می کند اما مردم ایران نشان داده اند که جریان های سیاسی برای آنها تصمیم نمی گیرند بلکه خودشان تصمیم گیرنده هستند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان بیست و نهم اردیبهشت 96 برگزار می شود.
3002 /6118
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.