به گزارش ایرنا، علی اکبری شامگاه سه شنبه در آیین آغاز به کار بخش جوانان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شیراز جریان جوان را مهمترین و تاثیرگذارترین جریان در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری دانست.
عضو فراکسیون امید مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین دیدارش با مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری گفت: این که امروز شاهد تندروی‌ها و اتهام‌ها از تریبون‌هایی مانند مجلس نیستیم نشان‌دهنده تنفس جامعه است.
اکبری در ادامه توجه به محدودیت های اعتباری فراروی دولت را از ملزومات بررسی عملکرد دستگاه اجرایی در چهار سال گذشته دانست.
وی گفت: از 320 هزار میلیارد تومان اعتبار بودجه امسال 170 هزار میلیارد تومان صرف پرداخت حقوق و 42 هزار میلیارد تومان برای یارانه، 30 هزار میلیارد تومان به آموزش و پرورش و 12 هزار میلیارد تومان به طرح تحول در نظام سلامت اختصاص یافته است؛ چگونه می توان از دولت انتظار داشت که اقدام های دیگر انجام دهد؟
نماینده مردم شیراز در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مابه التفاوت بهای املاکی که شهرداری تهران در اختیار 180 نفر قرار داده است افزون بر 2 هزار و 200 میلیارد تومان است و با وجود قابل مقایسه نبودن این رقم با 22 میلیارد تومان حقوق های نجومی باقیمانده از دولت های قبل، همه تریبون ها و توان رقیب برای تخریب دولت به کار گرفته شد.
قائم مقام ستاد روحانی در استان فارس نیز گفت: انتخابات این دوره گفت‌ و گو محور است و بنر و پوستر تأثیر بسیار اندکی دارد.
حیدر اسکندرپور با بیان این که دوره دوم دولت بسیار موفق‌تر از دور اول خواهد بود گفت: باید برای پیروزی در رقابت انتخاباتی تا آخرین لحظه تلاش کرد.
وی با اشاره به طرح برخی وعده‌های از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، این وعده ها را برخلاف واقعیت دانست و اظهار کرد: برای پرداخت یارانه سه برابری 148هزار و 200 میلیارد تومان بودجه نیاز است در حالی که درآمد نفتی پارسال 111 هزار میلیارد تومان بوده است.
کاوه بهبهانی رئیس شورای راهبردی جوانان و دانشجویان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شیراز نیز در این آیین گفت: امروز شاهد تکرار شعارهای عوام فریبانه و پوپولیستی در لباس دیگری هستیم که تبیین ابعاد این پیام ها و روشنگری در جامعه لازم است.
سید علی حسینی رئیس بخش جوانان ستاد انتخاباتی روحانی در فارس نیز انتخابات مجلس دهم را ادامه راه خرداد 92 دانست و بیان کرد: اکنون که در میانه راه هستیم باید مسیر درست را گام به گام طی کنیم تا به شرایط هشت سال دولت های نهم و دهم بازنگردیم.
در این آیین، بخش جوانان و دانشجویان ستاد انتخاباتی روحانی در شیراز افتتاح شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
6113/ 2027 / 1876
خبرنگار: نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده:غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.