به گزارش ایرنا، در این جلسه مسائل و مشکلاتی همچون کمبود مدرسه، کمبود آب، نبود فضای ورزشی، مسائل و مشکلات حوزه باغ های قصردشت و لزوم حمایت از افراد نیازمند منطقه مطرح شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، شامگاه سه شنبه در جمع مردم محله قصردشت گفت: برای رفع مشکل مدرسه 2 راهکار کوتاه مدت و بلند مدت می توان اتخاذ کرد.
هادی پژوهش جهرمی افزود: در راهکار کوتاه مدت می توان با 2 شیفته کردن یکی از مدارس این کمبود را جبران کرد.
وی ادامه داد: راهکار بلند مدت نیز ساخت مدرسه است که در صورت تامین زمین، آموزش و پرورش برای ساخت آن اعلام آمادگی کرده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تصریح کرد: در بحث تامین آب نیز با توجه به بارش های اخیر، مسئولان آبفا اعلام کرده اند که امسال مردم این محله با مشکل کمبود آب مواجه نخواهند شد اما بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب و استفاده نکردن از آب آشامیدنی برای آبیاری درختان نیز تاکید دارند.
او گفت: در خصوص تقاضای باغداران مبنی بر دادن اجازه به مالکان برای ساخت و ساز در باغ ها و حصار کشی و دیوار کشی باغ ها نیز با توجه به اینکه موضوع در اختیار شورای عالی شهرسازی کشور است این مساله باید در سطح کلان دنبال شود که هم اینک نیز این کار در حال انجام است که امیدواریم به نتایج خوبی منتهی شود.
پژوهش جهرمی افزود: اما در عین حال مسئولان ستاد باغ های قصردشت اعلام کرده اند که در صورت مراجعه باغداران، به آنها مجوز ترمیم دیوارهایی که بنا به دلایلی تخریب شده را خواهند داد.
وی ادامه داد: در بحث حمایت از افراد نیازمند منطقه نیز مسئولان کمیته امداد و بهزیستی برای هرگونه حمایت و تحت پوشش قراردادن این افراد اعلام آمادگی کرده اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از فرمانداری شیراز خواست که با تشکیل یک کمیته متشکل از نماینده فرمانداری، نماینده اداره های کل و سازمان ها و همچنین نماینده مردم محله قصردشت، مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست تا رسیدن به نتیجه مطلوب دنبال شود.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.