به گزارش ایرنا، محمدجواد عسکری شامگاه سه شنبه در آیین گشایش ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در بولوار ستارخان شیراز افزود: وجود تیم مدیریت و انقلابی و کارآمد پیرامون حجت الاسلام رئیسی یقینا در مدیریت خرد و کلان کشور خواهند توانست تحول ایجاد کند.
وی با بیان این که حجت الاسلام رئیسی طعم تلخ فقر و محرومیت را چشیده است بیان کرد: رئیسی به فکر محرومان خواهد بود ، باید دغدغه مقام معظم رهبری را در نظر داشته باشیم ، دغدغه خانواده ها و جوانان و دغدغه رهبر معظم، بیکاری و ایجاد اشتغال است ، حجت الاسلام رئیسی با درایت و سیاست در این راستا فضا را کن فیکون خواهد کرد.
فرماندار اسبق در دولت دهم گفت: مدیریت کهنه و فرسوده ای که در دولت یازدهم وجود دارد ، وزرای پیر و ناکارآمد که وجود دارد یقینا نخواهد توانست معیشت مردم،اشتغال جوانان و خواسته های مردم شریف را دنبال کنند .
وی بیان کرد : مدیریت کشور را نمی توان به دست عده ای پیرمرد ، ناتوان و ناکارآمد سپرد ، جامعه برای رسیدن به افق 1404 و سند چشم انداز 20 ساله نیاز به اراده جوانی دارد .
عسکری در ادامه فضای مالی و اداری کشور را بحرانی توصیف کرد و مدعی شد : فضای مالی و اقتصادی کشور نگران کننده است ، معضلاتی مثل اختلاس ها ، دزدی ها و غارت بیت المال نیازبه یک مدیر انقلابی دارد تا در زمان خودش و به موقع به عنوان یک فرد انقلابی برخورد کند.
مسئول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در شیراز گفت : طیف مقابل اعتبارات بسیار زیادی فریز کرده و برای انتخابات گذاشته است ، ما آمده ایم به تکلیف عمل کنیم و نتیجه عمل به تکلیف ما پیروزی خواهد بود .
حجت الاسلام مجتبی مظفری از روحانیون نیز در این آیین گفت: آنچه امروزملت ما را ناراحت کرده است موضوع اختلاس ها است ، مردم از تبعیض ناراحت هستند از بی بند و باری های فرهنگی ناراحت هستند .
این روحانی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهوری به شیراز مدعی شد : در این سفر پنج پروژه در شیراز افتتاح شد که سه پروژه خیرساز بود ، یک پروژه نیمه کاره افتتاح شد و یک پروژه هم افتتاح دوباره بود.
حجت الاسلام مظفری ادعا کرد : آورده این دولت برای شیراز صفر بوده است ، این مسائل باید تحلیل شود ، مناظره ها باید تحلیل شود ومسایل باید به مردم گفته شود ، دانشجویان در محیط دانشجویی این مسایل را تحلیل کنند.
مظفری با اشاره به برخی موضوعات مطرح شده در مناظره ها گفت : افرادی بوده اند که همواره بر منافع حزبی و منافع شخصی فکر کرده اند ، برج سازی و اسطوره سازی و آیت الله سازی کرده اند ، برای مردم هم هیچ کاری نکرده اند ، حالا کسی با روحیه جهاد ی و ولایی بازگشته است ، این طبیعی است که شما او را نپذیرید و برای شما چنین روحیه ای عجیب و چنین کارهایی نشدنی باشد .
این روحانی اضافه کرد:انسان رفاه زده و کسی که زندگی خود را از مردم پنهان کند طبیعی است که روحیه جهادی نداشته باشد، تحصیلات خود را از مردم پنهان کردند ، برجام برای همه ملت ما محرمانه بود، اسراییل ، فرانسه ، اروپا و همه برجام را فهمیدند ، امریکا فهمید اما برای ملت ما برجام محرمانه بود .
ستاد انتخاباتی مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی سه شنبه شب در بلوار ستارخان شیراز گشایش یافت، منطقه ای با کاربری تجاری و مرفه نشین و لوکس که سطح درآمدی مردم در این منطقه نسبتا بالا است .
این آیین با حضور برخی از مدیران و دست اندرکاران دولت های نهم و دهم در استان فارس برگزار شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
6113/ 2027 /1876
خبرنگار: نیکنام خشنودی** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.