به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، علی همتی بیان داشت: واحدهای صنعتی و معدنی مستقر در فارس که مایل به شرکت در این رقابت هستند می توانند با دانلود فایل مربوطه و همچنین دریافت فرم های یاد شده در قسمت اطلاعیه های سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس به نشانی www.frs.mimt.gov.ir نسبت به تکمیل فرمی که برای این کار در نظر گرفته شده اقدام کنند.
وی افزود: متقاضیان باید پس از تکمیل فرم مربوطه آن را برای بررسی و پیگیری های بعدی، حداکثر تا بیست و یکم اردیبهشت 96به
اداره های صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها و یا به سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان تحویل دهند.
همتی گفت: این سازمان برای شناسایی الگوهای موفق در عرصه صنعت و معدن و معرفی آنان به عنوان صنعتگر نمونه، بهره بردار نمونه معدن روباز و زیر زمینی، مکتشف نمونه (دارای گواهینامه کشف) و پیشکسوت نمونه صنعت و معدن، با فراخوان از بنگاه های صنعتی و معدنی برای ثبت نام دعوت کرده است.
وی اضافه کرد: همچنین از فعالان این عرصه دعوت شده تا با دریافت پرسشنامه های واحد صنعتی نمونه به همراه فرم های بهره بردار نمونه معدن روباز و زیرزمینی، بر اساس عملکرد سال 95 خود نسبت به تکمیل و ارسال آنها به سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اقدام کنند.
همتی اظهار داشت: میزان تولید، فروش، سود عملیاتی و ارزش موجودی انبارکالای ساخته شده، هزینه های انرژی مصرفی، تحقیق، نوآوری، آموزش نیروی انسانی، ارزش صادرات، نیروی انسانی (به ویژه تحصیلکردگان بالاتر از دیپلم)، مشتری مداری و گواهینامه های معتبر کیفیت از جمله شاخص های واحد تولیدی مورد سنجش در این پرسشنامه است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، در مورد فرم معرفی بهره بردار نمونه معدن روباز، گفت: بهره بردار معدن نیز در این فرم باید نسبت به تکمیل اطلاعات در باره نام و نوع ماده معدنی، میزان ذخیره قطعی، میزان استخراج مندرج در پروانه، میزان استخراج سالانه واقعی و همچنین میزان کل سرمایه گذاری (به نرخ ثابت سال 1395) اقدام کند.
همتی اضافه کرد: فهرست واحدهای نمونه در نرم افزاری که برای این کار طراحی شده تجزیه و تحلیل و ضریب رقابت پذیری واحدها مورد سنجش قرار می گیرد.
وی افزود: واحدهای صنعتی نمونه در 2 سطح نمونه استانی و کشوری در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن (دهم تیرماه) معرفی خواهند شد و بر اساس برنامه ریزی انجام شده در این روز از فعالان نمونه صنعت، معدن و پیشکسوتان این حوزه ها در استان فارس تجلیل خواهد شد.
دهم تیرماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روزصنعت و معدن نامگذاری شده است.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.