به گزارش روز جمعه ایرنا، این آزمون روزهای پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار شد؛ آزمونی که به گفته مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور 878 هزار و 388 داوطلب برای شرکت در آن نام نویسی کرده بودند.
این آزمون که پیش از این تنها در شیراز مرکز استان فارس برگزار می شد، برای نخستین بار در شهرستان اقلید در شمال استان نیز به طور همزمان برگزار شد.
نماینده ناظر سازمان سنجش آموزش کشور روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : با تلاش مسئولان مرکز آموزش عالی اقلید و هماهنگی سازمان سنجش، برای نخستین بار آزمون کارشناسی ارشد در این شهرستان برگزار شد .
رضا علی حسنوندیان افزود: برگزاری این آزمون خدمت قابل توجهی به طالبان علم و دانش و خانواده های آنها در شمال فارس است که دیگر برای شرکت در این آزمون، مسافت طولانی سفر به حوزه های مرکز استان را طی نکند.
حسنوندیان با اشاره به برگزاری این آزمون در روزهای پنج شنبه هفتم و جمعه هشتم اردیبهشت ماه جاری افزود : روند برگزاری این آزمون در نوبت صبح و عصر هر 2 حوزه اصلی و فرعی، مطلوب، منظم و در کمال آرامش بود.
برخی داوطلبان شرکت کننده در این حوزه امتحانی از انتخاب و نحوه برگزاری آزمون رضایت خود را اعلام کردند.
محمد جواد بیابان نورد داوطلب شرکت کننده از شهرستان آباده معتقد است: نزدیکی این حوزه تا محل سکونت خود،سبب آرامش روحی وی شده و نسبت به آزمون مشابه سال پیش، با انرژی بیشتری به سوالات پاسخ داده است .
سید جمال الدین اسد آبادی پور شرکت کننده دیگری از شهرستان خرمبید، نزدیکی محل جغرافیایی حوزه تا محل سکونش، به سبب کاهش هزینه سفر و صرفه جویی در زمان، دلیل رضایت مندی وی از این آزمون شده است.
شهرستان اقلید در فاصله 267 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است.
9772/ 2027
خبرنگار: سیدمهدی مرتضوی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.