به گزارش دریافتی پنجشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ عبدالرسول جوکار افزود: ماموران انتظامی این شهرستان از دپو مقداری سوخت قاچاق در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع و پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: در بازرسی از محل یاد شده، 31 هزار لیتر نفت گاز قاچاق که فاقد مجوز بود کشف شد و در ارتباط با آن 2 نفر دستگیر شدند.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت از قول فرمانده انتظامی شهرستان جهرم بیان شده است، ماموران انتظامی کلانتری مطهری جهرم با انجام اقدامات فنی و پلیسی، محل اختفای یک متهم سابقه دار را که به اتهام سرقت های مسلحانه متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی بود، شناسایی کردند.
سرهنگ عبدالعظیم انصاری افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر مراجعه و در عملیاتی غافلگیرانه، متهم را که به 35سال حبس محکوم شده بود، دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: در بازرسی از خودرو نیسان متعلق به این متهم که در منزل او بود 240 عدد باطری خودرو قاچاق نیز کشف و متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.
انصاری بیان کرد: ارزش این باطری ها افزون بر 500 میلیون ریال برآورد شده است.
در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان لارستان نیز آمده است: ماموران ایستگاه بازرسی هرمود عباس، حین کنترل محور ورودی این شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده که حامل یک دستگاه بولدزر کوماتسو بود شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ حسین دیندارلو افزود: در بررسی مدارک مشخص شد، بولدزر کوماتسو از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.
او اظهار کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش محموله مکشوفه 2 میلیارد ریال برآورد شده و در ارتباط با آن یک نفر دستگیر شد و به همراه خودرو و محموله آن برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی قرار گرفت.
7368 /6118
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.