حیدر علی کامیاب کلانتری، در حاشیه افتتاح 2 سالن ورزشی در شهرستان ارسنجان در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: می کوشیم مابقی طرح های نیمه تمام ورزشی موجود در استان فارس نیز تا پایان سال 96 به بهره برداری رسد.
وی، افزود: تا بیست و هفتم اردیبهشت ماه جاری 25 سالن و زمین چمن در استان فارس افتتاح می شود و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از مطالب خود به اعتباراتی که دولت از محل 27 صدم درصد ارزش افزوده به بخش ورزش اختصاص داده اشاره کرد و گفت: با این بودجه که افزون بر یک هزار و 700 میلیارد تومان است می توان تجهیزات بیشتری برای حوزه ورزش تهیه کرد.
کامیاب کلانتری در مورد 2 طرح ورزشی که در شهرستان ارسنجان به بهره برداری رسید، اظهار داشت: سالن چند منظوره ورزشی دهستان خبریز و زورخانه پوریای ولی در شهر ارسنجان در مجموع در فضایی با زیر بنای یک هزار و 258 مترمربع و با صرف 14 میلیارد و 580 میلیون ریال احداث شده است.
سید محمد یوسف کاظمی، فرماندار شهرستان ارسنجان هم بیان کرد: با وجود مشکلاتی که دولت در زمینه تخصیص اعتبار با آن مواجه است، سومین طرح ورزشی در این شهرستان به بهره رسید و امیدواریم سایر طرح های ورزشی نیمه تمام این شهرستان از جمله سالن ورزشی حسین آباد و قدمگاه با همت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس به زودی به بهره برداری رسد.
در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس به همراه فرماندار و مسئولان شهرستان ارسنجان از عملیات سالن ورزشی دهستان شوراب، روند پیشرفت ساخت سالن ورزشی روستای حسین آباد و زمین چمن مصنوعی دانشگاه ارسنجان بازدید کردند.
شهرستان ارسنجان در فاصله 125 کیلومتری شمال شرق شیراز واقع شده است.
7383 /6118
خبرنگار: داور یزدانی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.