به گزارش ایرنا سید محمد علی افشانی، چهارشنبه در آیین کلنگ زنی طرح احداث 453 واحدی مسکن معلمان در شیراز افزود: در صورت تامین این نیازها، معلمان تمام تلاش و فعالیت خود را معطوف به تعلیم و تربیت و رفع مشکلات دانش آموزان خواهند کرد.
وی بیان داشت: معلمی بالاترین مقام آدمی است و باید به گونه ای رفتار کنیم که در آینده، معلمان دغدغه ای جز تعلیم و تربیت نداشته باشد چرا که آنها آینده سازان کشور را پرورش می دهند.
استاندار فارس اظهار کرد: بی شک جامعه ای به سعادت خواهد رسید که اولویت نخست آن معلمان و آموزش و پرورش باشد.
افشانی در بخش دیگری از مطالب خود افزود: کسانی که در اجرای طرح احداث 453 واحد مسکونی برای معلمان نقش داشته اند، وظیفه خود را انجام داده اند و برای معلمان، هرکس هر آنچه که می تواند انجام دهد باید از آن کوتاهی نکند.
وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی حوزه آموزش و پرورش، شاید معلمان از این میزان خدمات قانع نباشند اما این طرح 453 واحدی کاری ارزشمند است و باید بکوشیم تا اقدامات بیشتری انجام شود.
مدیرعامل شرکت توسعه عمران فارس نیز در این آیین گفت: طرح 453 واحدی مسکن فرهنگیان در هشت بلوک ساختمانی و در 6 طبقه ساخته خواهد شد.
محمد علی معین بیان کرد: برای این مجتمع مسکونی که در قالب یک، 2 و سه خوابه احداث می شود 125 میلیارد تومان هزینه خواهد شد و با توافقی که با بانک انصار صورت گرفته از این میزان 50 میلیون تومان آن به صورت وام با بهره پنج درصد به عنوان آورده فرهنگیان در نظر گرفته می شود.
وی، با اشاره به اینکه مقرر شده عملیات ساخت این مجتمع مسکونی در مدت 30 ماه به انجام رسد، گفت: برای اجرایی شدن این طرح، شرکت تامین مسکن فرهنگیان و شهرداری شیراز همکاری داشته اند و واحدهای مسکونی این مجتمع فقط به معلمان و فرهنگیان واگذار خواهد شد.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.