خدا کرم کریمی، چهارشنبه در حاشیه افتتاح این مجتمع ورزشی در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: این مجتمع که در زمینی با زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع با ظرفیت پنج هزار نفر ساخته شده، دارای 2 سالن سرپوشیده ورزشی با برخورداری از تجهیزات مدرن، سالن بدنسازی ویژه بانوان و آقایان، زمین فوتبال، والیبال و بسکتبال است.
وی افزود: هم اینک مجموعه سرانه فضای ورزشی اعم از اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز در شهرستان خنج برای هر نفر، یک متر و 44 صدم مترمربع است که با احتساب این مجموعه ورزشی روستایی و چهار طرح ورزشی دیگر که در این منطقه در دست احداث است، سرانه فضای ورزشی برای هر نفر به 2 برابر خواهد رسید.
پدر پیوند کبد ایران و از چهره های ماندگار کشور نیز در این آیین اظهار داشت: حمید محمد پور، بانی احداث این مجتمع ورزشی روستایی تا کنون علاوه بر شهرستان خنج، خدمات ارزنده دیگری در زمینه ساخت بیمارستان، درمانگاه و همچنین دیگر امور عام المنفعه در سایر نقاط استان فارس انجام داده که ستودنی و قابل تقدیر است.
دکتر سید علی ملک حسینی، ضمن قدردانی از خدمات این خیر خنجی، گفت: انتظار این است که اعمال خوب و خیرخواهانه این فرد خیراندیش، سرمشق و الگویی برای صاحبان مال و ثروت قرار گیرد و آنها نیز در این مسیر گام بردارند.
وی افزود: با توجه به اینکه این جهان زود گذر و فانی است، شایسته است در زمان حیات خود با انجام فعالیت های نیک و انساندوستانه، توشه آخرت خود را پربار سازیم.
حمید محمدپور، خیر خنجی نیز با ابراز خرسندی از فعالیت های خیرخواهانه ای که تا کنون در زمینه ساخت درمانگاه، مسجد و اماکن ورزشی در شهرستان خنج و سایر نقاط استان فارس انجام داده است، اظهار داشت: همواره از خداوند طلب کرده ام در ادامه این مسیر یاریم دهد.
دراین آیین که شماری از مدیران کل استانداری فارس و مسئولان این استان حضور داشتند از خدمات حمید محمدپور خیر شهرستان خنج قدردانی شد.
شهرستان خنج در فاصله 265 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
7367 /6118
خبرنگار: عبدالله اعظمی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.