محمد بهزادی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با اطلاع از بیماری این مددجویان، خدمات درمانی ویژه درمانی برای آنها در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار کرد: فعالیت‌های کمیته امداد در بخش سلامت شامل فعالیت‌های بهداشتی، بیمه درمانی پایه و بیمه تکمیلی است.
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فسا ادامه داد: با توجه به خصوصیت جامعه هدف این نهاد که بیشتر کهنسال، بیمار یا محروم هستند نیازهای سلامت بیشتر احساس می‌شود و از سوی دیگر به دلیل این‌که نیازهای بهداشتی جامعه هدف ما با کل جامعه متفاوت است باید این نیازها را اولویت‌ بندی کنیم.
وی گفت: خدمات بهداشتی ما شامل آموزش سلامت در 2 حوزه بهداشت و پیشگیری، اهدای اقلام بهداشتی، احداث سرویس بهداشتی، ارائه خدمات بهداشتی ، معاینه دوره‌ای، بهسازی محیط های خودکفایی، بهداشت دهان و دندان و ارزیابی بهداشت زنان سرپرست خانوار است.
بهزادی با اشاره به هزینه 200 میلیون تومانی صرف شده برای درمان بیماران مددجوی کمیته امداد بیان کرد: با توجه به جمعیت هدف و اینکه بیمه پایه، تمام خدمات درمانی را پوشش نمی‌دهد ما بیمه تکمیلی را برای مددجویان به دلیل پوشش هزینه‌های خارج از تعهدات بیمه پایه ایجاد کردیم که از جمله این خدمات فرانشیز است که کمیته امداد آن را به جای بیمار پرداخت می‌کند.
وی افزود: در میان مددجویان کمیته امداد شهرستان فسا، 380 نفر بیمار صعب‌العلاج هستند و پرونده های ویژه درمان برای آنان تشکیل شده است و در اولویت کمک ها و مساعدت های بیمه ای و درمانی قرار گرفته اند.
شهرستان فسا در 130 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
7375/ 2027
خبرنگار: سهیلا شیبانی نژاد ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.