به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که از هفته سی و سوم این رقابت ها عصر دوشنبه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز بر گزار شد تیم فجر با نتیجه 2 بر صفر فولاد یزد را شکست داد و این تیم روانه دسته دوم کشور کرد .
دیدار این 2 تیم برای ماندن در لیگ برتر از حساسیت زیادی بر خوردار بود چرا که شکست هر کدام از این تیم واقع در رده های پایین به دست دوم سقوط می کردند .
تیم فجر در نیمه نخست بازی بهتری را نسبت به حریفش انجام داد در دقیقه 2 بازی علی غلامرضا پور مهاجم تیم فجر با یک ضربه خوب دروازه فولاد را باز کرد تا خیال شاگردان پیروانی راحت شود .
در ادامه نیمه نخست نیز بازهم فجر یها نسبت به حریف خود برتری داشتند اما در دقایق پایانی تیم فولاد بر بازی مسلط شد و یک فرصت خوب گلزنی را از دست دادند تا این نیمه فجریها با برتری به رختکن بروند.
در نیمه دوم نیز برتری باز هم از آن تیم فجر بود و جواد زارع موفق شد در دقیقه 80 گل دوم تیم میزبان را درون دروازه فولاد جای دهد اگرچه فجر یها از دقیقه 78 با اخراج ایمان با صفا 10 نفره شدند اما تیم فولاد نتوانست از این فرصت استفاده کند و در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود فجر پایان یافت و تیم فولاد هم با دسته اول خدا حافظی کرد.
با پایان یافتن این هفته تیم پارس جم جنوبی با 62 امتیاز قهرمان این مسابقات شد و به لیگ برتر صعود کرد و از بین تیم های سپید رود رشت ، گل گهر سیرجان و ملوان انزلی در هفته اخر یک تیم دیگر به لیگ برتر صعود خواهد کرد .
در انتهای جدول هم تیم های استقلال اهواز و فولاد یزد به دسته دوم سقوط کردند و در هفته آخر نیز یک تیم از بین تیم های ایران جوان بوشهر ، خیبر خرم آباد و فجر شهید سپاسی به دسته دوم سقوط خواهند کرد .
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می رود.
تبم فجرسپاسی شیراز در هفته سی و چهارم این رقابت ها دوشنبه 11 اردیبهشت ماه جاری در اراک به مصاف تیم آلومینیوم این شهر خواهد رفت و برای بقا نیز باید از سد این تیم بگذرد و منتطر شکست تیم های خیبر خرم اباد و ایران جوان بوشهر باشد تا از خطرسقوط به رقابت های لیگ دسته دوم نجات یابد.
7368/ 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.