به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از این روابط عمومی، موسسه فرهنگی هنری 'آوای هنر مهنا' درخواست خود مبنی بر برگزاری این کنسرت در ساعت 21 بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری ارائه کرده است و مجوزهای مورد نیاز برای اجرای این برنامه هنری صادر شده است.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر لغو این کنسرت در روز هفتم اردیبهشت ماه جاری، یادآوری کرد: این خبر نادرست است و اساسا درخواستی برای برگزاری این کنسرت در این روز دریافت نشده است.
بر اساس این گزارش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس مجوزهای لازم را برای بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری صادر کرده و در این اجراها، قطعات منتخب محمد معتمدی به آهنگسازی تعدادی از بزرگان موسیقی کشور که طی دوران فعالیتی این هنرمند که با استقبال مخاطبان رو به رو شده در 2بخش اجرا می شود.
«کویر» با ترانه و آهنگ محمد معتمدی، «شکنم ساغر» به آهنگسازی پرویز یاحقی، «به یاد صیاد» به آهنگسازی جواد لشگری، «بیا» به آهنگسازی حبیب الله بدیعی، «چون مرده شوم»، «پرواز» به آهنگسازی محمد معتمدی، «امید جانم» به آهنگسازی علی تجویدی، «به نگاهم بنگر» به آهنگسازی پرویز یاحقی و «رفته ز دل» به آهنگسازی امیر مهدی مقدم از جمله قطعاتی هستند که در این مجموعه کنسرت ها برای مخاطبان اجرا می شود.
امیر مهدی مقدم نوازنده عود، تنظیم کننده و رهبر نوازندگان، داود اسلفی نوازنده پیانو، پویان جمشیدی نوازنده پرکاشن، مسیح مردی ها نوازنده ویولن سل، احمد محمدیان نوازنده کلارینت و دودوک گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.
3002/ 2027
دریافت خبر: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.