به گزارش ایرنا، حیدرعلی کامیاب کلانتری یکشنبه در جمع بازیکنان و دست اندرکاران تیم فجر سپاسی افزود : جایگاهی که هم اینک تیم فجر دارد شایسته این تیم سازنده کشور در سال های نه چندان دور نیست و امیدواریم در سال های بعد با برنامه ریزی بهتر به جایگاه اصلی خود در لیگ برتر باز گردد.
وی ادامه داد : از سوی اداره کل ورزش و جوانان فارس علاوه بر کمک های قبلی برای 2 بازی باقیمانده تیم فجر پاداش در نظر گرفته شده است و پاداش بازی برابر فولاد یزد نیز قبل از این دیدار به بازیکنان پرداخت شده است.
کامیاب کلانتری بیان کرد : حضور غلام پیروانی همراه با غیرت و همت بازیکنان باعث شد تا تیم روند رو به رشدی داشته باشد ضمن اینکه ظهراب قنبری مدیر عامل پیشین این باشگاه هم زحمات زیادی برای این تیم کشید که جای تقدیر دارد .
وی تاکید کرد : تیم فجر باید در فصل جدید مسابقات به فکر جذب اسپانسر باشد تا از این راه بتواند درآمدزایی کند .
مدیرکل ورزش و جوانان فارس اظهار کرد: با قوانین جدیدی که وضع شده در سال جاری به ورزش کمک های خوبی می شود و از این راه می توانیم در صورت بقای تیم فجر در لیگ دسته اول، با یک برنامه ریزی خوب زمینه حضور این تیم در لیگ برتر را فراهم کنیم.
هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام 32 بازی تیم فجرشهید سپاسی با 30 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد ، فولاد یزد هم با همین تعداد امتیاز و با تفاضل گل کمتر در رده هفدهم است و استقلال اهواز هم که سقوطش از مدت ها قبل به دسته اول مسجل شده بود با 11 امتیاز درمکان هجدهم قرار دارد .
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می رود.
تبم فجرسپاسی شیراز در هفته سی و سوم این رقابت ها ساعت 17 دوشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز میزبان تیم فولاد یزد است که این بازی در سرنوشت هر دو تیم بسیار مهم است.
7368/ 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.