به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود سلطانی فر عصر پنجشنبه در جمع ورزشکاران، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد فارس افزود: طرح حمله نظامی به ایران که به تصویب کشورهای خارجی رسیده بود و فقط در مورد زمان حمله این کشورها با هم اختلاف داشتند،با مذاکرات دولت و تصویب بر جام متوقف شد و این بهترین دستاوردهای ایران پس از جنگ هشت ساله بود.
وی افزود: برجام تمام گره ها را باز کرد اگر چه آمریکایی ها بد اخلاقی کردند اما توافق ایران با جامعه بین المللی بود و آنها مجبور هستند به تعهدات خود پایبند باشند.
وزیرورزش و جوانان بیان کرد:از دیگر دستآوردهای جمهوری اسلامی پس از انقلاب حاکمیت مردم سالاری مبتنی بر حکومت دینی بود که معمار کبیرانقلاب پایه گذاری کردند و گفتند مردم باید در مورد سرنوشت خود تصمیم بگیرند و هرکس را خواستند انتخاب کنند.
سلطانی فر ادامه داد: پس از انقلاب در حوزه ورزش هم پیشرفت های خوبی حاصل شده است و هم اینک چندین ورزشگاه بزرگ درکشورساخته شده و 20 ورزشگاه 15 هزار نفری هم به بهره برداری رسیده است.
وی بیان کرد: رسیدن مردم به بلوغ سیاسی طی دوران انقلاب سبب شده آنها خواسته های خود را از درون صندوق های رای جست و جو کنند .
وی گفت: سازمان های مردم نهاد،تجلی حکومت های مردم سالاری است و در سال 92 اعتبارات حوزه جوانان 60 میلیارد ریال بود و هم اینک به 140 میلیارد ریال افزایش یافته است .
سلطانی فر اضافه کرد : خانه های جوانان در گذشته در کشور جمع شده بود اما در دولت تدبیر و امید 45 خانه جوان ایجاد شده است.
وی افزود: دولت نقش جوانان را در توسعه پایدار جدی می داند و رئیس جمهوری هم تاکید بر حل مشکلات جوانان دارند.
در این نشست، ورزشکاران و هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد فارس،‌به بیان مشکلات خود پرداختند.
در سفر رئیس جهمورس به شیراز، ورزشگاه پارس این شهر پس از 22 سال به بهره برداری رسید.
خبرنگار:‌ حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.