به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی پنجشنبه در جمع مردم و مسئولان این شهرستان با تقدیر از همه دست اندرکارانی که برای موفقیت این طرح تلاش کردند اجرای طرح تحول نظام سلامت در دوران فعالیت دولت تدبیر و امید را موجب روسپیدی وزارت بهداشت در پیشگاه مردم دانست.
وزیر بهداشت اضافه کرد:با اجرای بسته های خدمت در طرح تحول سلامت زیرساخت های حوزه سلامت در اغلب مناطق کشور توسعه یافت ، موضوع عدالت در سلامت تحقق یافت و مناطق محروم که پیشتر از کمترین خدمات محروم بودند به پزشک و متخصص و زیر ساخت های سلامت دسترسی یافتند .
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر در جمع مردم شهرستان نورآباد ممسنی حضور یافت و دستاورد این سفر، بهره برداری از 22خدمت سلامت در این شهرستان بود.
وزیر بهداشت با بیان اینکه این 22 پروژه از مجموع 34 پروژه عمرانی در دست اجرای بخش سلامت در این شهرستان، به بهره برداری رسیده است، ابراز امیدواری کرد که تا پایان دولت یازدهم، دیگر پروژه ها نیز وارد چرخه ارایه خدمت به مردم این شهرستان شود.
هاشمی با اشاره به تکمیل شدن بیمارستان این شهرستان گفت: امید است بتوانیم بیمارستان را به دستگاه ها و خدمات جدید تجهیز کنیم.
مسعود گودرزی، نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با بیان اینکه امروز شاهد حرکتی جدی در خدمت رسانی حوزه بهداشت و درمان این شهرستان هستیم، گفت: این یک اقدام اساسی و حرکتی است که در ذهن همه مردم می ماند.
وی بیان کرد: نگاه وزیر بهداشت در اجرای برنامه تحول در نظام سلامت، راهبردی بوده است.
گودرزی همچنین از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تیم مدیریتی این دانشگاه برای پیگیری پیشبرد پروژه های سلامت در این شهرستان، قدردانی کرد.
دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنجشنبه با حضور در شهرستان رستم، از پروژه بیمارستان در حال ساخت این شهرستان، دیدن کرد.
پروژه های افتتاحی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)، توسعه اتفاقات با هزار و 200 مترمربع زیربنا، افتتاح ICU با 6تخت، 220 مترمبع زیربنا، 170میلیون تومان اعتبار ساخت و 400میلیون تومان اعتبار تجهیزات، همچنین دستگاه DDR برای عکسبرداری دیجیتال بوده است.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشار :‌غلامرضا مالک زاده
6113 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.