اسدالله حاجی‌زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: همچنین مسافرگیری ایستگاه زندیه با زیربنای بیش از 13 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر دو هزار و 500 میلیارد ریال انجام می‌شود.

حاجی‌زمانی گفت: مسیرجدیدی که برای متروی شیراز افتتاح می‌شود حدفاصل میدان نمازی تا چهارراه زند به عنوان یکی از پرترافیک‌ترین مسیرهای شهری این کلان‌شهر است و شهروندان می‌توانند در کمترین زمان ممکن این مسیر را با مترو طی کنند.

مدیر عامل سازمان قطار شهری شیراز و حومه با بیان اینکه در سال گذشته 66 درصد اعتبارات دولتی متروی شیراز محقق شد گفت: در چهار سال سال گذشته میزان واگذاری اعتبارات دولت به قطار شهری شیراز حدود 460 میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: از سال 92 تا پایان 95 به طور متوسط سالانه حدود 115 میلیارد تومان اعتبارات دولتی به متروی شیراز اختصاص یافته  است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز و حومه از بهره‌برداری سه  کیلومتر دیگر از خط یک متروی شیراز خبرداد و افزود: این مراسم فردا همزمان با سفر رئیس جمهور به شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم همچنین قرار است در سفر رئیس جمهور به شیراز عملیات تست سرد خط مترو از چهار راه زند تا میدان الله (فلکه گل سرخ) انجام شود. این مسیر به علت اجرای ایستگاه بازار وکیل به طور کامل افتتاح نمی‌شود و به گفته استاندار فارس در هفته دولت امسال به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621953
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.