به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، نامه فرمانداری شیراز در مورد این مصوبه عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز مطرح و برای بررسی بیشتر به کمیسیون حمل و نقل و ترافیک بازگشت.

براساس این گزارش، شورای اسلامی شهر شیراز 28 اسفندماه سال‌گذشته مصوبه‌ای را مبنی بر افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز تصویب کرد.

در این جلسه مقرر شده بود، در پرداخت نقدی اتوبوس‌های شهری مبلغ هزار ریال و میزان نرخ غیرنقدی در اتوبوسرانی شیراز نیز 15 درصد افزایش داده شده و بعد از تایید  فرمانداری شیراز از پانزدهم فروردین ماه امسال  اجرایی شود.

طبق این مصوبه میانگین افزایش کرایه تاکسی‌های راه آهن، فرودگاه، ترمینال و بی‌سیم نیز 15 درصد پیش‌بینی و قیمت تاکسی‌های شهری هم به پنج هزار ریال رسیده بود.همچنین قرار شده بود قیمت تاکسی‌های مبدأ - مقصد بر اساس تاکسی‌متر حساب شود.

به گزارش تسنیم، امروز در دویست و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، ارائه پیشنهادات الحاقی به مصوبه آئین‌نامه نحوه مدیریت و برون سپاری اماکن ورزشی شهرداری شیراز به همراه اعزام دو ورزشکار به شهر دوشنبه پایتخت کشور تاجیکستان برای حضور در مراسم بزرگداشت روز دوشنبه و مسابقه دو نیمه ماراتن مصوب شد.

همچنین پیشنهاد حمایت از ساخت اردوگاه اربعین در منطقه شلمچه به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بازگشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619789
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.