به گزارش ایرنا علیرضا پاک فطرت، یکشنبه در بازدید از روند ساماندهی باغ های محدوده بولوار شهید چمران شیراز افزود: بخشی از این باغ ها در ضلع شمالی بولوار شهید چمران واقع شده که با خرید آنها علاوه بر کمک به حفظ آنها، زمینه استفاده مطلوب تر شهروندان از این فضاها نیز فراهم شده است.
وی، در مورد طرح احداث پیاده راه در باغ های محدوده منطقه 6 شیراز هم گفت: با انجام این کار که بی شک مورد استقبال مردم واقع خواهد شد، شرایط برای پیاده روی شهروندان و کمک به سلامت و تندرستی آنها فراهم می شود.
پاک فطرت، با اشاره به برنامه شهرداری برای احداث باغ 33 هکتاری بهشت، اظهار داشت: این طرح به عنوان یک طرح منحصر به فرد در حاشیه نهراعظم شیراز اجرا می شود.
او بیان کرد: شهرداری شیراز برای حفظ باغ های شیراز به ویژه باغ های قصردشت هر اقدامی را که در توان داشته باشد انجام خواهد داد.

نوید افزایش سرانه فضای سبز شهر شیراز به 22 متر مربع
شهردار شیراز با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز این کلانشهر هم اینک به 22 متر مربع رسیده است گفت: با توجه به در دست احداث بودن چندین پارک و باغ خانواده از جمله پارک 580 هکتاری دراک و پارک 50 هزار متر مربعی مادر و بهره برداری از آنها در آینده نزدیک، میزان سرانه فضای سبز این کلانشهر به 23 متر مربع افزایش خواهد یافت.
پاک فطرت، در مورد گسترش باغ های خانواده در شیراز نیز گفت: مقرر شده بود در مرحله نخست در هر منطقه حداقل یک باغ خانواده ایجاد شود که هم اینک در دست عملیاتی شدن است و ظرف یک ماه آینده شاهد بهره برداری از پنج باغ خانواده در مناطق 6، هفت، 9، 10 و 11 خواهیم بود و در مرحله بعد نیز به دنبال این هستیم که در هر محله یک پارک یا باغ خانواده ایجاد کنیم.
6122 /6118
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.