به گزارش دریافتی شنبه ایرنا، سید محمد علی افشانی در این پیام اظهار کرد: درگذشت مرحوم ولوی به عنوان مدیری لایق، کاردان و محققی ارزشمند موجب اندوه و تاثر فراوان شد.
استاندار فارس افزود: دکتر ولوی انسانی مسئولیت شناس و مسئولیت پذیر بود که برای حفاظت از محیط زیست و پاسداری از حقوق نسلهای حال و آینده تلاش وافری داشت و مبنای عمل وی، و رعایت قانون بود.
در ادامه این پیام آمده است: بدون تردید خدمات ارزشمند این مدیر کاردان و لایق به مردم و توسعه استان های محل خدمت به ویژه استان پهناور فارس هرگز فراموش نخواهد شد و توشه پیش فرستاده ای در بارگاه الهی است که سبب آرامش روح و روانشان خواهد بود.
افشانی در این پیام تسلیت از خداوند رحمان رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و برای بازماندگان وی صبر و شکیبایی مسالت کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس روز جمعه یازدهم فروردین ماه به علت عارضه قلبی درگذشت.
حمزه ولوی اهل استان کهکیلویه و بویراحمد بود و در آخرین روزهای حیات با حمایت از کمپین ملی 'نه به ریختن زباله '، عموم مردم را به حفظ محیط زیست و طبیعت فراخوانده بود.
وی مسئولیت هایی مانند معاونت اداره کل حفاظت محیط زیست بوشهر، معاونت پایش، معاونت محیط طبیعی و معاونت فنی اداره کل محیط زیست فارس را در کارنامه داشت.
بنا به گزارش دریافتی، آیین تشییع وی ساعت 9 صبح روز دوشنبه 14 فروردین ماه جاری مقابل ساختمان اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس در شیراز برگزار می شود.
بر این اساس، زمان آیین خاکسپاری این مدیر فقید استان فارس نیز ساعت 15 بعدازظهر همان روز در شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شده است.
7368/ 2027
دریافت خبر: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.