عبدالکریم جامع پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:بررسی نقشه های پیش یابی و محاسبات عددی بیانگر نفوذ سامانه بارشی فعالی به استان فارس از پنجشنبه سوم فروردین و تاثیر متناوب آن تا اوایل دوشنبه هفتم فروردین ماه است.
وی ادامه داد: این سامانه موجب ناپایداری هایی به صورت وزش باد نسبتا شدید تا شدید، بارش باران و تگرگ، رخداد مه و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق خواهد شد.
وی افزود: شدت فعالیت سامانه بارشی از شنبه تا اواخر وقت یکشنبه است و در بیشتر نواحی سردسیر و مرتفع استان بارش برف پیش بینی می شود.
جامع اظهارداشت: این بارش می تواند موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در روز شنبه در نواحی شمال غربی، غربی و مرکزی و یکشنبه و دوشنبه نیز در نواحی جنوبی استان شود که به دلیل لغزندگی جاده های مواصلاتی، امکان اختلال در رفت و آمد وسایل نقلیه وجود دارد.
وی اضافه کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته هوای استان فارس در روزهای جمعه و شنبه چهارم و پنجم فروردین ماه جاری نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید ، بارش باران و رگبار و رعد و برق و مه آلود و احتمال تگرگ و در نواحی سردسیر احتمال بارش برف گزارش شده است.
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
3002 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.