جوانمردی چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پویش جدید ایرنا درمورد نه به ریختن زباله درایام نوروز کار بسیار ارزشمندی است که می تواند درفرهنگ سازی جامعه برای زیبا سازی شهرها و طبیعت بکر کشورمان کمک شایانی کند.
وی اضافه کرد: برای تحقق این امر نیاز به همکاری همه آحاد مختلف مردم است تا بتوانیم در زیبا سازی شهرمان شریک باشیم.
جوانمردی افزود: از آنجا که حجم مسافران نوروزی برای عزیمت به شهرها زیاد است از این رو باید کاری کنیم تا پاکبانان عزیز هم بتوانند در این ایام با آرامش در کنار خانواده های خود باشند.
این قهرمان ملی اظهار کرد: متاسفانه طی چند روز گذشته شاهد پرتاب زباله ها از سوی خودروهای عبوری بودم که این امر با فرهنگ غنی ایرانیان که نوروز را با خانه تکانی به استقبال سال نو می روند، مغایرت دارد.
بهترین ورزشکارسال جهان ادامه داد: رسانه ها درامر داشتن شهری پاک و بدوراز هر گونه زباله که چهره شهرها و طبیعت را زشت می کند، نقش بسیارمهمی دارند و باید تبلیغات بیشتری از سوی رسانه ها صورت گیرد.
جوانمردی افزود:به هنگام قدم زدن در شهر و یا طبیعت درصورت مشاهده هر گونه زباله ای که چهره شهر را زشت می کند باید آن را برداریم و به سطل های مخصوص زباله منتقل کنیم .
ساره جوانمردی در نخستین رقابت خود که شامگاه نوزدهم شهریورماه 95 برگزار شد در ماده تپانچه بادی 10متر، مدال ارزشمند طلا را برگردن آویخت و اولین مدال طلای کاروان اعزامی ایران در این مسابقات را کسب کرد.
جوانمردی همچنین شامگاه بیست و چهارم شهریور ماه 95 در ماده تپانچه خفیف به مسافت 50 متر میکس، نشان طلا گرفت و به عنوان نخستین زن ایرانی که در تاریخ پارالمپیک ایران 2 مدال طلا کسب کرده است، معرفی شد.
پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک 2016 ریو از هجدهم شهریور ماه با حضور چهار هزار و 350 ورزشکار از 159 کشور جهان به میزبانی شهر ریودوژانیروی برزیل آغاز شده است و تا بیست و هشتم شهریورماه ادامه یافت .
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.