به گزارش ایرنا تیم قشقایی شیراز در تنها بازی باقی مانده از هفته آخر لیگ برتر فوتبال بانوان، بیست و سوم اسفندماه جاری در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز میزبان تیم آینده سازان میهن نجف آباد اصفهان است که برای رسیدن به قهرمانی باید از سد تیم قشقایی شیراز عبور کند.
تیم قشقایی شیراز که در لیگ برتر، فراز و نشیب زیادی داشته هم اینک در جدول رده بندی با 17 امتیاز در رده هفتم لیگ برتر 10 تیمی قرار دارد که جایگاه خوبی برای این تیم نیست اما این تیم می تواند در هفته آخر شگفتی ساز جام شود و جام قهرمانی را از شیراز به شهرستان بم کرمان ببرد.
هم اینک در جدول رده بندی، تیم شهرداری بم کرمان با 46 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و مترصد توقف تیم آینده سازان نجف آباد اصفهان در شیراز است تا جام قهرمانی را از آن خود کند.
تیم آینده ساران نجف آباد اصفهان هم با 44 امتیاز در رده سوم است و در صورتی که روز دوشنبه (بیست و سوم اسفند) بتواند تیم قشقایی شیراز را شکست دهد در این شهر جشن قهرمانی را بر پا خواهد کرد.
تیم شهرداری سیرجان کرمان هم با 45 امتیاز دوم است و این تیم هم نگاهی به شیراز دارد تا در صورت شکست تیم آینده سازان نجف آباد اصفهان، جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبت کند و به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور 10 تیم شرکت دارند که به صورت دوره ای یا هم بازی کردند و از این رقابت ها تنها یک دیدار باقی مانده که در آن تیم قشقایی شیراز میزبان تیم آینده سازان نحف آباد اصفهان است و پرونده لیگ برتر در سال 95 با این دیدار بسته خواهد شد.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.