به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس، عبدالکریم نباتی با بیان اینکه عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی نیز بر اساس قانون، ٧٧٠ هزار ٥٠٠ تومان تعیین شده است افزود: آن دسته از بازنشستگانی که روز بیست و هفتم هر ماه حقوق ماهیانه خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند، عیدی آنها از روز هفدهم اسفند قابل دریافت است.
او بیان کرد: همچنین بازنشستگانی که روز بیست و هفتم هر ماه از سایر بانک ها حقوق خود را دریافت می کنند عیدی آنها روز هجدهم اسفند به حساب آنان واریز می شود و مستمری بگیرانی که روزبیست و ششم هر ماه حقوق دریافت می دارند روز نوزدهم اسفندماه جاری عیدی دریافت می کنند.
نباتی در پایان گفت: بازنشستگانی که حقوق ماهیانه خود را روز بیستم هر ماه دریافت می دارند، روز بیست و یکم اسفند عیدی را دریافت خواهند کرد و عیدی کسانی که بین روزهای بیست و دوم الی بیست و پنجم هر ماه حقوق دریافت می کنند، همراه با حقوق اسفند به حساب آنان واریز می شود.
او بیان کرد: با توجه به موارد یاد شده، پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان به نحوی تعیین شده که آن دسته از بازنشستگانی که حقوق ماهیانه خود را در اواخر ماه دریافت می کنند، عیدی آنان زودتر واریز شود.
نباتی ادامه داد: در استان فارس نزدیک به ١٢٥ هزار خانوار مستمری بگیر تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند.
به گفته مدیر کل تامین اجتماعی فارس، برای پرداخت عیدی سال 95 به حدود سه میلیون نفر بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی کشور، اعتباری افزون بر یک هزار و ٧٥٠ میلیارد تومان اختصاص یافته است.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.