مهرداد انصاری سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینک در مسیر شیراز - تهران روزانه 2 رام قطار (هر رام شامل پنج واگن) در ساعت های 17 و 20 دقیقه و 19 و 35 دقیقه و در مسیر شیراز - مشهد نیز یک رام قطار به شکل یک روز در میان در ساعت 14 و 35 دقیقه تردد دارد.
وی ادامه داد: با توجه به درخواست های مردمی مبنی بر افزایش تعداد قطارهای مسافری این استان، راه آهن فارس تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند با افزایش قطار در مسیرهای موجود زمینه رضایتمندی شهروندان و مسافران را فراهم کند و این امر با افزایش استقبال هرچه بیشتر شهروندان از قطار زودتر محقق خواهد شد.
انصاری، در خصوص پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری نیز گفت: پیش فروش این بلیت ها که از 17 بهمن ماه 95 آغاز شده تا 16 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.
سرپرست اداره کل راه آهن استان فارس اضافه کرد: از آنجا که امسال هیچ یک از شرکت های حمل و نقل ریلی تقاضای افزایش قیمت بلیت نداشته اند بنابراین قیمت های بلیت در نوروز 96 بدون هیچ تغییری همانند نوروز 95 فروخته خواهد شد.
سرپرست اداره کل راه آهن فارس، ضمن قدردانی از همکاری آژانس های فروش بلیت قطار در این استان بیان کرد: متقاضیان می توانند بلیت مورد نظر خود را از طریق مراجعه به مراکز فروش در شهرهای استان، مراکز فروش استان های همجوار و یا با مراجعه به سایت اینترنتی راه آهن فارس به آدرس www.fars.rai.ir تهیه کنند.
خبرنگار:‌سارنگ عبلداللهی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6122 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.