به گزارش یکشنبه خبرنگار ایرنا، نوسازی این مدرسه فرسوده در روستای محروم محمود آباد شیراز چراغ شوق برای آموختن را در چشمان 198 دانش آموز این مدرسه روشن ساخت، دیگر چشم های کودکان و دانش آموزان این مدرسه به سقف شکاف خورده دوخته نخواهند شد و چکه های آب باران که از سقف شکاف خورده فرو می ریزد را نخواهند شمرد.
زمستان سال دیگر باد از درها و پنجره ای مندرس این مدرسه زوزه نخواهد کشید ، بابای مدرسه نگران زمین خوردن دانش آموزان در حیاط پر چاله چوله آن نخواهد شد ، چشم های مدیر و آموزگاران مدرسه نگران قطع آب و برق مدرسه نخواهد شد ، پدران و مادران دانش آموزان لباس های کودکانشان را که در شیطنتهای کودکانه با گوشه نیم کت ها چاک چاک شده است رفو نخواهند کرد .
دستهای مهربان برای دانش آموزان این مدرسه در یک فرصت یک ساله در و دیوار زیبا و رنگ آمیزی شده ، صندلی و نیم کت هایی با خاطره خوب ، در و پنجره هایی نو نوار شده و حیاط و پشت بامی مستحکم و استوار برای دانش آموزان و اولیای مدرسه نوید داده است .
نشست دکتر شهرام فرجی مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دستهای مهربان و فرهاد اسماعیلی رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز آغازی برای نوسازی مدرسه روستای محمود آباد و شروعی نویدی برای دیدن لبخند رضایت بر لبان 198 دانش اموز این مدرسه است .
مدیر عامل بنیاد نیکوکاری دستهای مهربان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا از استقبال این بنیاد خیریه برای یاری رساندن به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت و کشف استعدادهای نهفته دراین دانش اموزان خبر داد و بیان داشت : از جمله کارکردهای این بنیاد نیکوکاری حمایت از فرزندان نخبه است ، یکی از فرزندان نابغه ی دستهای مهربان امسال موفق شد سه حکم و مقام کشوری را در مسابقات علوم رباتیک کسب کند.بدون تردید این برا ی ما فرصتی مغتنم است که خدمتگزار و حامی چنین فرزندانی باشیم .
فرجی با اشاره به مشارکت این بنیاد در امور خیریه و عام المنفعه گفت : اخیرا کاروان مهربانی از سوی این بنیاد به شهرستان گچساران اعزام شد و مشارکت گسترده ای در ازادی زندانیان جرایم غیر عمد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم این منطقه داشت .
وی در ادامه از توزیع 2 هزار سبد کالای مردمی در بین مردم نیازمند گچساران خبر داد و گفت : این بنیاد با شعار بهار در دستان ما است گچساران را مقصد خود قرار داد و 2 هزار سبد کالای کمک های مردمی را میان محرومان این منطقه توزیع کرد.
بنیانگذار و مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست های مهربان با اشاره به این که به منظور خدمت رسانی به نیازمندان ، کمک های جمع آوری شده شامل خوراک، پوشاک و دارو در بین نیازمندان توزیع شد، گفت: کاروان مهربانی در روز اول این کمپین اقدام به توزیع 800 سبد کالا در بین خانواده های بی بضاعت گچساران نمود همچنین تیم پزشکی بنیاد دست های مهربان مشغول ویزیت بیماران نیازمند شد و در این طرح 16 ساعته یک هزار نفر از بیماران بی بضاعت توسط متخصصین اطفال، غدد، روانپزشکی، زنان و مغز و اعصاب ویزیت شدند و به صورت رایگان تجویز دارو شده و در صورت نیاز به ادامه معالجه به مراکز تخصصی ارجاع داده شدند.
فرجی در ادامه گفت : کاروان مهربانی همچنین با حضور در6 مدرسه محروم منطقه گچساران یک هزار بسته کمک دانش آموزی شامل شیر، نوشت افزار و هدیه را در بین کودکان توزیع کرد ، همچنین با بازدید از بیماران خاص و معلولین گچساران اجناس مورد نیاز این عزیزان را تهیه و در اختیار قرار داد .
فرجی به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اشاره و بیان کرد: به همت بنیاد دست های مهربان هشت تن از زندانیان بی بضاعت جرائم نقدی غیرعمد شناسایی شده و اسباب آزادی آنها فراهم شد.
بنیاد نیکوکاری دست های مهربان با اخذ مجوزهای رسمی و شماره ثبت 21674 در سال 1386 تاسیس و فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست آغاز کرده است.
این بنیاد، سازمانی غیردولتی، غیر سیاسی، مستقل و مردم نهاد است که برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند به ویژه زنان و کودکان نیازمند کمک و حمایت، با انگیزه والای انسان دوستی و کمک به همنوع در سطح کشور فعالیت می کند.
6113/ 2027
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.