به گزارش ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی شامگاه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس افزود: توانمندی های فارس باید در قالب بروشورهای مستند در اختیار مسافران قرار گیرد و نباید در این زمینه تنها به دنبال رفع مسئولیت بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس ادامه داد: مراکز اجتماعات در ایام نوروز را باید مرکز اجتماعات الهی قرار داد و نباید مراکزی مانند تخت جمشید، ارگ کریمخان و ... را با مسائل خلاف شرع معرفی کنیم.
ایمانی در ادامه شتاب بخشی به اقدام ها در زمینه ایجاد راه های دسترسی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) را خواستار شد و گفت: متاسفانه وعده های گذشته برای ایجاد راه دسترسی آسان زائران به حرم مطهر عملیاتی نشده است و همچنان این آستان مقدس با معضلاتی همچون اعتیاد، مواد مخدر و ... در اطراف خود روبرو است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به الفت و همزیستی مسالمت آمیز شیعیان و اهل تسنن در جنوب استان بر تقویت این مناسبات حسنه اسلامی تاکید کرد.
ایمانی با تجلیل از نقش روحانیت لارستان در شکل گیری ارتباطات حسنه میان مسلمانان منطقه گفت: پیوندهای شیعه و سنی در این منطقه به حدی قوی است که آنان با یکدیگر عقد اخوت بسته اند و در جشن و عزا همه با هم یکی هستند.
7387 / 2027
خبرنگار: رضا قادری ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.