هادی فردوسی متولد 1365 در روستای کته گنبد سروستان، شنبه در مصاحبه با ایرنا افزود: کودکان با خواندن شعر نماز، با آموزه های دینی آشنا می شوند.
این دانش آموخته رشته ادبیات و علوم انسانی به گفته خود از 14سالگی شعر سروده و در 17سالگی تمام سروده ها را در نشریات و مجلات معتبر کشوری به چاپ رسانده است.
فردوسی گفت:عناوین مجموعه شعرهای من در حوزه کلاسیک بزرگسال تحت عنوان آنان همه از تبار باران بودند، خورشید در حصار، تا صبح شهادت و بیا اهل شهید آباد باشیم و همچنین عناوین مجموعه شعرهای کودک و نوجوان نیز شامل امام آسمانی، آسمان اینجاست ،مثل نسیم و گنجشک های گوهرشاد نیز حاصل تلاش شبانروزی من است.
وی بیان داشت: اولین مجموعه من در سال 1385 تحت عنوان «آنان همه از تبار باران بودند» است که تماما رباعی و دارای 70 صفحه است.
شاعر جوان حوزه دفاع مقدس اظهار داشت:به شاعرانی همچون قیصرامین پور، سیدحسن حسینی، سید محمد امین جعفری حسینی وعلیرضا قزوه علاقه دارم و اولین مشوق من درحوزه شعرگویی سید محمد امین جعفری بود.
وی افزود:تنها چیزی که موجب پیشرفت انسان می شود ایمان ،تقوا و خلوص انسانی است لذا سرودن اشعار ماندگار، زیبا، و معنادار در زمینه های شهید و شهادت، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، اهل بیت (ع) و عاشورا را افتخار خود می دانم.
فردوسی گفت: مقام آور بیش از 100جشنواره استانی و کشوری و برنده جوایزی نظیر بهترین کتاب سال دفاع مقدس، نفر اول شعر نماز کشور و همچنین شاعر کتاب های درسی هدیه های آسمانی پایه های چهارم و پنجم ابتدایی هستم.
روستای کته گنبد سروستان در 80 کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.
1876/ 2027
خبرنگار: علی مختاری ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.