به گزارش ایرنا مسعود پزشکیان چهارشنبه شب در جمع مردم استهبان فارس در 160 کیلومتری شرق شیراز افزود:گذار از این مشکلات در گرو تدوین قوانین صحیح و جامع خلاصه می شود.
وی ادامه داد: برخورد عادلانه با آحاد مختلف مردم، رسالتی است که می بایست بیش از گذشته در دستور کار مسئولان قرار گیرد چرا که فلسفه انقلاب اسلامی در حق طلبی و عدالت خلاصه می شود.
پزشکیان به برگزاری انتخابات شوراها در سال آینده اشاره کرد و گفت:مردم عزیز سعی کنند افرادی را انتخاب کنند که واقعا دغدغه ای جز ارایه خدمت نداشته باشند چرا که توجه به این امر می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.
پزشکیان در ادامه ضمن گرامیداشت و ارج نهادن به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) گفت:مرحوم هاشمی شخصیتی بود که فقدانش همه را اندوهگین ساخت و اسوه بارز صبر و بصیرت به شمار می رفت.
وی ادامه داد:این عالم برجسته همواره منافع انقلاب و کشور را بر منافع شخصی ترجیح می داد، رفتاری که می تواند الگویی مناسب برای یکایک ما مسئولان به شمار آید.
همچنین اصغر مسعودی نماینده استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی در این جمع گفت: استهبان از ظرفیت ویژه و منحصر بفرد تولید انجیر در کشور برخوردار است و درخواست ما از مجلس و دولت حمایت از این پتانسیل است.
مسعودی در ادامه به بیان درخواست های مردمی پرداخت و خواستار اهتمام جدی این عضو ارشد مجلس در پیگیری این خواسته ها شد.
این جلسه به دعوت حزب ندای ایرانیان حوزه استهبان، انجمن اسلامی دانشگاه دولتی استهبان و شورای هماهنگی اصلاح طلبان این شهرستان شرقی فارس برگزار شد.
خبرنگار: روح الله سعادتمندنژاد ** انتشار: غلامرضا مالک زاده
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.