به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی در یادواره شهدای منطقه صحرا در شهرستان جهرم، اظهار داشت: هنگامی که ملتی، زنده ماندن را برای دستیابی به اهداف و آرمان های بلند و والایش طلب کند، چنین ملتی پیروز است زیرا آنها برای تحقق این اهداف از بذل جان هراسی ندارند، حتی اگر همه دنیا با تمام امکانات مقابل آنها بایستند.
وی افزود: شهدا در مسیر مقاومت به شهادت رسیدند، مقاومت به معنای ایستادن و ایستادگی در مقابل دشمن است. چیزی که دشمن از آن هراس دارد.
آیت الله ایمانی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند، هر گروهی که در مسیر مقابله با استکبار مقاومت را دنبال کند ما با او هستیم و با وجودی که 28 سال از دوران دفاع مقدس سپری شده، اصل مقاومت برای ما موضوعی است که همچنان به آن باور داریم و بنا به فرموده رهبری، عمق ارتباط ما با دنیا بر اساس مقاومت است.
نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: ایستادن و مقاومت، نتیجه اش عزت، سربلندی و جایگاه رفیع ایران اسلامی است
آیت الله ایمانی گفت: کشور ما با وجود حوادث دشوار و سختی که با آن مواجه شده اما همچنان با شکیبایی و بردباری، در مسیر درستی که باید حرکت کند، مقاوم و استوار به راه خود ادامه می دهد و در حال رشد و بالندگی است.
وی افزود: برپایی این گونه یادواره ها در واقع اصل مقاومت را به ملت ما یادآوری می کند موضوعی که بارها آن را تجربه کرده ایم.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: برگزاری یادواره های شهدا، احیای مکتب شهادت و قدردانی از شهدایی است که با اقتدار از آرمان های والای انقلاب اسلامی دفاع کردند.
آیت الله ایمانی در بخش دیگری از مطالب خود به سیل اخیر در برخی از شهرستان های استان فارس از جمله جهرم اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که از برخی از مناطق سیل زده این شهرستان داشتیم، با وجودی که بعضی تمام زندگی خود را از دست داده بودند اگرچه انتقادهایی را مطرح می کردند لیکن از خط قرمز ها عبور نمی کردند، اینها امتیاز و بیانگر بصیرت، هوشیاری و آگاهی مردم است.
وی اظهار کرد: مسئولان شهرستان، استان و کشور باید قدردان شکیبایی و صبوری مردم باشند.
امام جمعه شیراز گفت: امام (ره) بارها فرمودند من از بابت مردم هیچ نگرانی ندارم زیرا مطمئن هستم که انقلابشان را حفظ می کنند و همچنان که مشاهده می کنیم با وجودی که 28 سال از عروج ملکوتی امام راحل سپری می شود، مردم همچنان در صحنه حضور دارند و مسیر مورد نظر امام (ره) را دنبال می کنند.
2 سامانه بارشی از شامگاه 24 بهمن ماه 95 هوای استان فارس را تحت تاثیر قرار داد. این بارش ها که تا ساعت های پایانی روز 28بهمن ادامه داشت و موجب جاری شدن سیلاب شد و به برخی زیرساخت ها، منازل روستاییان و بافت فرسوده برخی شهرهای فارس به ویژه در شهرستان های جهرم، فسا و داراب زیان رساند.
در این یادواره بیان شد، شهرستان جهرم یک هزار و 300 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.