یدالله رحمانی، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای سال 95 تا کنون 122 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان فارس برگزار شده که یکصد و بیست و دومین نشست آن چهارم اسفندماه جاری در کازرون برگزار شد.
وی بیان داشت: در این نشست که سومین جلسه کارگروه در شهرستان کازرون بود، ضمن بررسی و تصمیم گیری در مورد مسائل و مشکلات 20 واحد تولیدی، از هشت واحد تولیدی نیز بازدید به عمل آمد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس بیان کرد: علاوه بر شهرستان کازرون، یکصد و بیست و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان سروستان برگزار شد که در آن جلسه نیز مسائل و مشکلات 10 واحد تولیدی بررسی و از چند واحد صنعتی بازدید شد.
رحمانی، در باره اجرای طرح رونق تولید در فارس نیز اظهار داشت: بر اساس سامانه بهین یاب، تاکنون به 394 واحد تولیدی در این استان پنج هزار و 490 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که نسبت به سهمیه اولیه استان که پنج هزار و 160 میلیارد ریال تعریف شده بود، عملکرد استان 106 درصد بیشتر است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس اضافه کرد: این عدد برای کل کشور 54 و نیم درصد است که نشان می دهد عملکرد ما 2 برابر متوسط کشور است.
وی گفت: در بحث پرداخت های مستقیم توسط بانک ها نیز بر اساس آخرین گزارش ثبت شده در سامانه بهین یاب 2 هزار و 960 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط پرداخت شده در حالی که رقم واقعی پرداخت 15 هزار میلیارد ریال است.
رحمانی افزود: امیدواریم با تکمیل اطلاعات سیستم بانکی در سامانه بهین یاب شاهد ارتقای جایگاه فارس در بین سایر استان ها در بخش پرداخت های مستقیم باشیم.
6122 /6118
خبرنگار:سارنگ عبداللهی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.