عملیات جا به جایی روستای مشایخ از توابع بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی استان فارس آغاز شد/

انتظار ۱۷ ساله مردم روستای مشایخ از توابع بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی استان فارس در هفته دولت سال ۱۳۹۹ به پایان رسید و عملیات اجرایی جا به جایی این روستا آغاز شد.

به گزارش جماران، فرماندار شهرستان ممسنی در این زمینه بیان کرد: روستای مشایخ دارای ۱۷۰ خانوار است که با تقدیم تعداد ١٩ شهید و ٩٠ جانباز در هشت سال دفاع مقدس، یکی از روستاهای برجسته شهرستان در تولید محصولات باغی و دامی شهرستان است که این بلاتکلیفی خدمت رسانی شایسته به مردم را با مشکلات جدی مواجه نموده بود.

داوود ایوبی اظهارکرد: براساس نظریه سازمان زمین شناسی،سکونتگاه روستای مشایخ،رانشی است و هرلحظه احتمال رانش و زیر خاک رفتن منازل  متصور است. 

فزماندار شهرستان ممسنی با تشکر از استاندار فارس و معاونان وی در مساعدت به انتخاب سایت جدید جابجایی روستای مشایخ بیان کرد :در فرایند  طی شده  نماینده مردم شهرستان های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی ، ادارات کل بنیاد مسکن و منابع طبیعی و راهداری و حمل و نقل جاده ای و...همکاری های خوبی داشته اند که امید است با تکمیل زیر ساخت ها شاهد احداث روستایی زیبا با تمامی امکانات لازم باشیم.

ایوبی با تشکر ویژه از مردم و تشکل های مردمی و اعضای شوراهای اسلامی و دهیار و باغداران و خیرین روستای مشایخ گفت : انتظار آن است که با همت مضاعف مردم و مسئولان، اندک نگرانی تعدادی از خانواده ها در سایت جدید برطرف شود و با کاری جهادی شاهد پرداخت تسهیلات و ساخت منازل و تاسیسات عمومی باشیم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.