سرهنگ مصطفی عباسی رییس پلیس راهور استان فارس  شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مراکز تعویض پلاک استان فارس از صبح ششم اردیبهشت ۹۹ بازگشایی شده و با توچه به پلاک زوج و فرد خودرو  به شهروندان خدمات ارایه خواهند کرد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در این مراکز خدمات در روزهای زوج(شنبه،دوشنبه و چهارشنبه) به خودروهایی که رقم آخر (یکان) عدد سه رقمی پلاک آنها زوج و روزهای فرد (یکشنبه،سه‌شنبه و پنجشنبه) نیز به خودروهایی که رقم آخر (یکان) عدد سه رقمی پلاک آنها فرد باشد ارایه خواهد شد.

عباسی اضافه کرد:  ۲۲ مرکز تعویض پلاک در فارس و در شیراز ۲ مرکز که یکی در بولوار امیرکبیر و مرکز شماره ۲ واقع در بولوار ولایت این شهر فعالیت می کنند.

وی گفت: مراجعین امروز مراکز تعویض پلاک این استان زیاد بود که  برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد به دلیل تعطیلی چند هفته‌ای این مراکز تمهیداتی از جمله کنترل و اعمال فاصله‌گذاری اندیشیده شده است.

رییس پلیس راهور استان فارس ابراز داشت: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک سراسر استان فارس از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷ صبح آغاز  می شود و تا ساعت ۱۴ هر روز ادامه دارد که البته ساعت پایان کار این مراکز در روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲ ظهر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.