فریدون عباسی، چهارشنبه در آیین اعطای اعتبارنامه او که در کازرون برگزار شد، افزود: در دیداری که بتازگی با مدیران کل استان فارس داشتم، موضوع حل مشکلات طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام این شهرستان و همچنین منطقه کوه چنار را از طریق مسوولان ذی‌ربط پیگیری کردم.     

وی اظهار داشت: همچنین در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، موضوع رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن‌های همراه و لزوم بهبود خدمات‌رسانی اینترنت در بعضی مناطق شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار مطرح شد که متعاقب آن نماینده‌ای از سوی این وزارتخانه برای بررسی و حل این مشکل به این ۲ منطقه اعزام شده است.

امام جمعه کازرون هم در این آیین بر ارتباط مستمر مسوولان شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار با نماینده این ۲ منطقه در مجلس شورای اسلامی تاکید و بیان کرد: حل مشکلات این ۲ شهرستان، مستلزم ارتباط تنگاتنگ و پیوسته مسوولان با نماینده مردم در خانه ملت است.

حجت‌الاسلام محمد صباحی همچنین گفت: نخستین خط قرمز ما بهره‌گیری از بیانات رهبر معظم انقلاب است و اینکه همواره وحدت و همبستگی خودمان را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: خط قرمز دوم ما حرکت در مسیر افزایش عزت، افتخار و شناخت نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی و خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم این ۲ شهرستان است.

داریوش دهقان فرماندار شهرستان کازرون هم بیان داشت: همدلی خوبی بین مردم و مسوولان این شهرستان وجود دارد و امیدواریم همین ویژگی مثبت موجب شود کازرون به جایگاه واقعی خود و آنچه که در شان مردم انقلابی این خطه است، دست یابد.

رئیس هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: تقویت ارتباط بین مردم و نماینده یکی از مولفه‌های مهمی است که باید شرایط آن به بهترین نحو مهیا شود.

حاصل عسکری افزود: حفظ وحدت برای عملیاتی شدن آرمان‌های انقلاب اسلامی، توجه بیش از پیش به قشر آسیب پذیر جامعه و اصلاح قانون انتخابات از مهمترین مطالبات مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگانرهبری، دوم اسفندماه ۹۸ برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.