به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس موسوی در حاشیه بازدید خبرنگاران از توزیع سبد ارزاق توسط موکب «کفیل زینب» و موقوفات فارس، گفت: در راستای اجرای طرح «همدلی و مواسات» و در آستانه ماه مبارک رمضان، ۲ هزار بسته سبد ارزاق با همکاری موکب «کفیل زینب» و اداره کل اوقاف فارس، تهیه شده و میان افراد نیازمند توزیع می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: مردم سخاوتمند فارس همواره در عرصه‌های مختلف جامعه، آماده کمک به همنوعان خود بوده‌اند و این حضور نیز در بحران شیوع کرونا به خوبی انجام شده است، البته با توجه به شیوع کرونا و خانه نشین شدن افرادی که روزی و مخارج خود را به صورت روزمزد تهیه می‌کردند، این اقلام در اختیار آنها نیز قرار می‌گیرد.

موسوی با اشاره به تهیه ۵ هزار بسته غذایی پیش از شیوع کرونا از محل موقوفات استان، عنوان کرد: ۱۰ هزار بسته دیگر در طرح «مواسات و همدلی» در استان، آماده شده و در ماه مبارک رمضان در اختیار افراد شناسایی شده قرار می‌گیرد.

مسئول موکب «کفیل زینب» در شیراز و نجف نیز در این بازدید با اشاره به وجود ۱۴ اقلام در بسته‌های غذایی تهیه شده، گفت: موکب «کفیل زینب» در شیراز و نجف با اداره کل اوقاف فارس دست برادری و همیاری داده و در تهیه این سبدهای غذایی که به نام ۱۴ معصوم، حاوی ۱۴ قلم مواد غذایی و بهداشتی است، کمک می‌کند.

عدنان قاسمی افزود: در این ۲ هزار بسته که هر کدام حدود ۳۰۰ هزار تومان ارزش دارد، گوشت، ماکارونی، حبوبات، شامپو، رب گوجه، روغن و … قرار داده شده تا در اختیار افرادی نیز قرار بگیرد که امروز کرونا، کسب و کار آنها را کساد کرده و خانه نشین شده‌اند.

وی اضافه کرد: علاوه بر نیازمندان، با الهام از رویه و منش امام حسین (ع) و اهل بیت به یاری برادرانی که در این بحران دچار مشکل شده و لزوماً قبلاً نیازمند نبوده‌اند نیز شتافته شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.