در پیام دایساکو کادوکاوا خطاب به حیدر اسکندرپور آمده است: نامه شما در مورد لغو تحریم ها در شرایط شیوع ویروس کرونا را دریافت کردم و از طریق رسانه ها نیز در جریان شرایط کنونی ایران که حاصل از شیوع ویروس کرونا است قرار گرفتم و بسیار نگران این وضعیت هستم و مایلم احترامات خود را به تمام افرادی ابراز کنم که شبانه روز بدون خستگی در مراکز درمانی برای درمان بیماران تلاش می کنند.

در ادامه این نامه آورده شده: در کیوتو نیز تعداد مبتلایان هر روز بیشتر می شود و نمی توانیم پیش بینی کنیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت، تمام تلاش خود را برای محافظت از جان شهروندانمان و جلوگیری از فروپاشی سیستم بهداشت و درمان عمومی انجام خواهیم داد.

شهردار کیوتوی ژاپن نوشته: در زمینه نامه شهردار شیراز در مورد اینکه شهروندان این شهر قادر نیستند تجهیزات کافی را در این اوضاع سخت تهیه کنند، عمیقا با آنان در این شرایط حاد ابراز همدردی و تصور می کنم که مدیران شما سخت در تلاش هستند تا اقدامات لازم را برای گذر افراد از این شرایط انجام دهند و تمام فکر و ذهنم در این شرایط با مردم شیراز است.

در  این نامه آمده است: بیایید با یکدیگر به جنگ کرونا برویم و هرچه زودتر آن را کنترل کنیم تا مردم دنیا بدون هرگونه نگرانی و ترس، مجددا به زندگی عادی خود بازگردند.

شهردار شیراز ۲۱ اسفندماه ۹۸ با ارسال پیامی به شهرداران شهرهای دوست و خواهرخوانده و روسا و دبیران کل سازمان های بین المللی خواستار هم صدایی آنها برای لغو تحریم های ظالمانه علیه ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا شد.

نامه دایساکو کادوکاوا شهردار شهر کیوتوی ژاپن و رییس اتحادیه شهرهای تاریخی جهان  را روابط عمومی شهرداری شیراز در اختیار ایرنا گذاشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.