عنایت‌الله رحیمی، شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این استان در شیراز افزود:شهر صدرا از جمله مجتمع‌های زیستی که به علت مهاجرپذیری جمعیت آن روز به روز در حال افزایش است که در کنار آن باید رشد امکانات هم داشته باشیم.
او ادامه داد: آموزش و پرورش و نوسازی مدارس باید پس از تامین و تخصیص زمینه توسط شرکت عمران صدرا با کمک خیرین و جذب اعتبارات دولتی اقدام به این فضاها کنند.
وی ضمن تاکید بر لزوم پیگیری و عملیاتی شدن مصوبات شورای آموزش و پرورش اضافه کرد: تاکنون تعداد قابل توجهی از مصوبات عملیاتی شده و آن دسته از مصوبات نیز که تعیین تکلیف نشده عملیاتی شدن آنها دنبال شود.
استاندار فارس، فرهنگیان را از سرمایه‌های اصلی جامعه دانست و گفت: اگر به دنبال توسعه و پیشرفت یا کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم باید نسبت به رفع مشکلات جامعه فرهنگیان اقدام کنیم.

انجام عمل‌های جراحی خیریه در فارس توسط تیم جراحی تخصصی
استاندار فارس، با اشاره به حضور تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی  'مرهم' در این استان گفت: این تیم پزشکی که از سال ۸۷ و تحت سرپرستی پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی فعالیت خود را آغاز کرد و به شکل خیرخواهانه اقدام به ویزیت و درمان رایگان بیماران مبتلا به ناهنجاری‌های مادرزادی جمجمه، فک و صورت می‌کند به زودی در فارس حضور خواهد یافت.
رحیمی افزود: این تیم جراحی بناست بین ۲ تا پنج هزار عمل جراحی در این استان انجام دهد که قطعا ۳۰ درصد این عمل‌های به جامعه فرهنگیان استان به ویژه دانش‌آموزان اختصاص داده خواهد شد.
وی افزود: هماهنگی لازم با دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز انجام شده که اتاق عمل به هر میزان که امکان آن وجود داشته باشد در اختیار این تیم قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.