به گزارش ایرنا، کامران باقری لنکرانی شامگاه سه شنبه در آیین گرامیداشت حماسه نهم دی در دانشکده پزشکی شیراز افزود: نباید در شرایط کنونی، مجلس به جای حمایت از وزیر اقتصاد به دنبال استیضاح وی تنها به خاطر مشکلی که برای یک نماینده در گمرک پیش آمده باشد.
روز دوشنبه 26 آذر 97 کلیپی جنجالی از درگیری کلامی محمدباسط ‌درازهی، نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با کارمند اداره گمرک در فضای مجازی منتشر شد. به دنبال انتشار این فیلم و جنجال های بعد از آن برخی از نمایندگان در حرکتی عجیب به جهت توهین کارمند گمرک به نماینده سراوان، خواستار استیضاح وزیر اقتصاد و برکناری رئیس کل گمرک شدند.
باقری لنکرانی در ادامه گفت: مجلس نباید بودجه را به گونه ای تصویب کند که رهبر معظم انقلاب به آنان تذکر دهد بودجه به گونه ای باید تصویب می شد که شرایط جنگ اقتصادی در‌ آن لحاظ شود.
وزیر پیشین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: کشور مشکلات زیادی دارد اما می توان در همین کشور کارهای بزرگی انجام داد تنها باید سه شرط از بین رفتن فساد اقتصادی، از بین رفتن منافع شخصی و سیاسی و اعتماد دوباره به مردم در تمامی سطوح جامعه نقش گیرد.
باقری لنکرانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: یکی از دلایلی که باعث شد 9 دی بعد از 9 سال هنوز در جامعه بسیار مهم باشد و در تاریخ انقلاب ثبت شود حضور پرشور مردم به صورت خودجوش در این مراسم بود.
وی افزود: مهمترین رکن انقلاب حضور مردم است و دشمنان به دنبال از بین بردن این حضور در جامعه هستند و در این راستا، هر روز حاشیه های جدیدی را دامن می زنند.
ع. پ/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.