به گزارش ایرنا مهرداد سهرابی، سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: جمع آوری و تحلیل داده های مربوط به سنجش امواج رادیویی و پارازیت در شیراز نشان می دهد که میزان امواج رادیویی موجود در شیراز خطرناک نیست.
او ادامه داد: در گذشته اطلاعات مربوط به این حوزه محرمانه محسوب می شد اما با توجه به بروز برخی نگرانی ها در بین مردم، با هدف شفاف سازی و اطلاع رسانی، هم اینک نتایح حاصل از اندازه گیری میزان تشعشعات رادیویی به شکل عمومی اعلام می شود.
وی گفت: کار اندازه گیری سطح تشعشعات رادیویی و الکترومغناطیسی در شیراز توسط 18 پایگاه اندازه گیری می شود که این فناوری فقط در شیراز و تهران وجود دارد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس ادامه داد: اندازه گیری های انجام شده نشان می دهد که میزان امواج و تشعشعات موجود، اعدادی بین یک تا هفت ولت بر متر است که با عدد خطرناک که 28 ولت بر متر است فاصله بسیار دارد.
سهرابی، در مورد توسعه دفاتر پیشخوان خدمات دولت نیز گفت: با ایجاد کارگروه استانی دفاتر خدمات پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی، آمایش در چارچوب نیازمندی های فارس به توسعه این دفاتر در حال انجام است.
وی افزود: پس از انجام آمایش استانی و مشخص شدن مناطقی که نیاز به این دفاتر دارند، فراخوان نام نویسی از متقاضیان دارای شرایط به طور موردی انجام خواهد شد.
او اضافه کرد: دارندگان پروانه دفاتر خدمات ارتباطی برای تمدید پروانه، انتقال پروانه و یا تقاضای جابه جایی مکان دفتر باید به دبیر خانه کارگروه استانی و اداره های پست شهرستان ها مراجعه کنند.
سهرابی در باره ارزیابی عملکرد دفاتر خدمات پیشخوان دولت و بخش عمومی هم گفت: چنانچه پس از ارزیابی سه ساله، این دفاتر نمره کمتر از 100 دریافت کنند ممکن است پروانه فعالیت آنها لغو شود.
وی بیان کرد: هم اینک 514 دفتر خدمات پیشخوان دولت و 540 دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی (ICT) در این استان فعال است.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.