مکان: پاریس، فرانسه/ منبع: دیلی میل

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه «مامادو قاسم» یک جوان اهل مالی که روز شنبه کودکی را از خطر سقوط از ساختمانی در پاریس نجات داده بود، به کاخ الیزه دعوت کرد.

او در این دیدار مدال شجاعت به قاسم داد و او را شهروند افتخاری فرانسه کرد.

 

000000

 

«ان ایدالگو» شهردار پاریس هم به او لقب «مرد عنکبوتی منطقه 18» را داده و در تماسی تلفنی فداکاری این جوان مالیایی را ستوده است.

انتشار ویدئویی از مامادو قاسم 22 ساله که در حال نجات یک کودک در معرض سقوط دیده می شود، تحسین بسیاری را برانگیخت. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی حرکت این جوان اهل مالی را که فاقد برگه اجازه اقامت در فرانسه است، «قهرمانانه» توصیف کرده اند.

رهگذران در پاریس حدود ساعت 20 شنبه شب شاهد نجات کودکی 4 ساله بودند که از بالکن طبقه چهارم ساختمانی در شمال پایتخت فرانسه آویزان شده بود. در ویدئویی که از نجات این کودک به دست مامادو قاسم گرفته شده است این جوان اهل مالی در حال بالا رفتن از دیوار ساختمان و در نهایت نجات کودک دیده می شود.

 

0

00

000

00000

 

این جوان تبعه مالی در مورد نجات این کودک به روزنامه لوپاریزین گفته است: «دیدم بسیاری در حال فریاد زدن هستند و ماشین ها بوق می زنند. [...] به همین شکل بالا رفتم. خدا را شکر که او را نجات دادم.»

این کودک 4 ساله در غیاب والدین خود به بالکن خانه شان رفته بود.

 

مکان: پاریس، فرانسه

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.