مکان: کالیفرنیا، آمریکا/ منبع: شبکه سی ان ان

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، دقایقی پیش شبکه سی ان ان در خبری فوری اعلام کرد که «چارلز منسون» سردسته یکی از خطرناک ترین فرقه های تبهکار در آمریکا در سن 83 سالگی درگذشت.

 

1

 

هواداران این فرقه به انجام دست کم هفت فقره قتل متهم هستند؛ قتل هایی که شوک بزرگ بر جامعه آمریکا وارد کرد. رهبر فرقه به حبس محکوم شده بود اما در اکتبر امسال به دلیل وخامت جسمی به بیمارستان ایالت «کالیفرنیا» منتقل شد.

منسن به عنوان رهبر جماعتی که با نام «خانواده منسون» در دهه 1960 در کالیفرنیا فعال شد. او و پیروانش طی دو شب در ماه اوت 1969هفت نفر را به ضرب چاقو یا گلوله کشتند.

 

4

3

 

«کوئنتین تارانتینو» کارگردان برنده جایزه اسکار اعلام کرده است که فیلم بعدی این کارگردان در مورد قتل‌ های خانواده منسون بوده است که حداقل یکی از بخش‌ های فیلم بر روی مرگ «شارون تیت» همسر «رومن پولانسکی» کارگردان، متمرکز است؛ کسی که به دست منسون و گروهش در سال 1969 به قتل رسید.

حکم اعدام منسون در سال 1972 توسط دادگاه عالی کالیفرنیا به حبس ابد تغییر یافت. منسون در سال 2012 درخواست عفو کرد که رد شد. این دوازدهمین باری بود که او خواستار آزادی می‌ شد. قرار بود بار آینده که او بتواند درخواست عفو دهد، سال 2027 باشد.

مکان: کالیفرنیا، آمریکا

منبع: شبکه سی ان ان

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.