مکان: واشنگتن، آمریکا/ منبع: سی ان ان

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در یکی از راهروهای ساختمان کنگره به «خیانت» متهم شد. ترامپ که با جمعی از سناتورهای جمهوری خواه با هدف حصول اجماع درباره کاهش مالیات ها جلسه داشت، حین عبور از یکی از راهروهای «کپیتال هیل» با واکنش اعتراضی یکی از حاضران روبرو شد و یک فعال در کنگره آمریکا با فریادهای خود جلوی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا را خائن نامید.

 

684x384_396795

 

 این فعال با نام «رایان کرایتون» و عضو گروه «موسوم به آمریکایی ها اقدام کنید» در حالی که ترامپ در حال رفتن با «میچ مک کانل» رهبر اکثریت سنا بود با پرت کردن پرچم روسیه به سوی ترامپ گفت: «ترامپ خائن است. چرا وی درباره کاهش مالیات حرف می زند. او باید درباره خیانت حرف بزند. وی کمک کرد دولت روسیه در انتخابات دخالت کند. ما باید در کنگره درباره خیانت صحبت کنیم نه کاهش مالیات. چرا آمریکایی ها هیچ اقدامی نمی کنند.»

پلیس کنگره این مرد را در حالی که همچنان فریاد می زد، بازداشت کرد.

 

e9b0faf9-0af8-43a0-b0a3-d3b7b2532825

 

دونالد ترامپ از هم حزبی هایش که کنترل کنگره را در دست دارند، خواسته است تا حداکثر تا پایان سال جاری میلادی قانون کاهش مالیات بر درآمد شرکت ها را تصویب کنند. این در حالیست که ترامپ در موارد بسیاری از جمله این مورد با برخی از سناتورها و در راس آنها «باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی سنا اختلافات فاحشی دارد.

باب کورکر در تازه ترین موضع خود ضد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را فردی «کاملا بی صداقت» دانسته که آمریکا را در دنیا خفیف می کند.

مکان: واشنگتن، آمریکا

منبع: سی ان ان

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.