سرمایه‌ گذار و میلیاردر آمریکایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آماده می‌ کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، راشا تودی گزارش داد «مارک کوبان» میلیاردر جوانی است که قصد دارد در انتخابات سال 2020 ریاست‌جمهوری آمریکا «دونالد ترامپ» را به چالش بکشد.

کوبان مالک باشگاه بسکتبال «دالاس ماوریکس» و یک چهره شناخته شده تلویزیونی در آمریکاست. 

«مارک کوبان»، سرمایه‌ گذار و میلیاردر آمریکایی در مصاحبه اخیر خود با فاکس نیوز اعلام کرده است که خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آماده می‌ کند.

 

medium_2017-10-23-be13654486

 

وی به مجری فاکس نیوز گفت: «من ذاتا مستقل هستم؛ اما برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک جمهوری خواه ثبت نام خواهم کرد. فکر می‌ کنم در این حزب فضای کافی برای یک شخصیت با محوریت اجتماعی وجود دارد. اما در اصل من یک نامزد مستقل هستم.»

کوبان گفت: من یک شهروند نگران آمریکایی هستم و فکر می‌کنم در زمانی هستیم که به شخصی با قابلیت ارتباط برقرار کردن با مردم نیاز داریم؛ کسی که بتواند با مردم در یک سطح ارتباط برقرار کند و آنچه آنها می‌گویند را درک کند. فکر می‌کنم در هر دو مورد دارای توانایی هستم. چه کاندید شوم یا نشوم، در هر حال تصمیم بزرگی است. 

کوبان در ابتدا یکی از حامیان ترامپ بود؛ اما کمی بعد نظر خود را تغییر داد و از «هیلاری کلینتون»، نامزد دموکرات‌ ها در انتخابات سال 2016 حمایت کرد.

کوبان و ترامپ در توییتر تجربه نزاع لفظی نیز داشته اند به گونه ای که کوبان در توییتی در 22 ژوئیه 2016 نوشته بود: «جهان عزیز! لطفا حرف های این مرد را نادیده بگیرید. آمریکایی ها اصلا مانند او نیستند. ما کشورمان را دوست داریم و به آن افتخار می کنیم.»

 

Untitled2

 

ترامپ هم در توییتی در فوریه امسال گفته بود کوبان به اندازه کافی هوشمند نیست تا رئیس جمهور آمریکا شود.

 

Untitled

 

اما کوبان در اقدام خود قاطع است و در کنفرانس تجاری در ایالت «جورجیا» در اوایل این ماه گفت او با «جدیت» در حال دنبال کردن کاندیداتوری است و اقدام به عنوان کاندیدای مستقل را بررسی می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.