مکان: تورنتو، کانادا/ منبع: دیلی میل

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «ملانیا ترامپ» بانوی اول آمریکا در نخستین سفر رسمی و بین المللی خود به عنوان بانوی اول آمریکا روز شنبه برای شرکت در مسابقات جهانی نظامیانی که حین انجام وظیفه دچار معلولیت های جسمی شده اند به «تورنتو» کانادا سفر کرد.

بانوی اول آمریکا پیش از مراسم افتتاحیه این مسابقات، با شاهزاده «هری» نوه ملکه الیزابت دوم دیدار کرد اما عکس یادگاری او با شاهزاده هری جنجال ساز شد.

در این عکس شاهزاده هری دست خود را در چندین عکس به حالتی گرفته که «نماد شاخ» یا نماد شیطان را نشان می دهد. البته استفاده از حالت دست به این شکل علاوه بر نماد شیطان پرستی، معانی دیگری هم دارد که در استفاده از آن باید بسیاری محتاطانه عمل کرد. مثلا در زبان اشاره این علامت به معنای دوست داشتن و احترام گذاشتن هم هست.  

 

1

2

 4

 

یک کارشناس زبان بدن در این خصوص اعلام کرد: شاهزاده هری در واقع تلاش می کرد خود را در دیدار با بانوی اول آمریکا هیجان زده نشان ندهد. ملاقات وی با ملانیا ترامپ برعکس دیداری بود که وی با «میشل اوباما» همسر «باراک اوباما» رئیس جمهور پیشین در سال 2015 داشت. وی در آن دیدار هیچ استرسی نداشت.

پیشتر هم هری عکس هایی با این حالت انگشتان داشت.

 

5

 

مکان: تورنتو، کانادا

منبع: دیلی میل

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.