مکان: واشنگتن، آمریکا/ منبع: دیلی میل

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «ملانیا ترامپ» بانوی اول آمریکا و «بارون» پسر کوچک او پس از طی چهار ماه و نیم از آغاز به کار «دونالد ترامپ» به عنوان رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید نقل مکان کردند.

تصمیم ملانیا برای ماندن در شهر «نیویورک» با اعتراضات گسترده‌ ای در این شهر مواجه شد و بسیاری از مردم این شهر با امضای طوماری خواستار اخراج ملانیا از این شهر شدند. این اعتراضات در حالی صورت می‌ گرفت که گزارش شده بود که هزینه اقامت ملانیا در نیویورک روزانه یک میلیون دلار است و مردم نیویورک اعلام کرده بودند که حاضر به پرداخت این هزینه از محل مالیات‌ ها نیستند.

ملانیا ترامپ تصویری از پنجره کاخ سفید در صفحه شخصی خود در توییتر به اشتراک گذاشت و نوشت: «بی صبرانه منتظر لحظه های خوب و خاطره انگیزی طی ماه ها و سال های آینده در خانه جدید هستم. »

 

Untitled

 

پیش از این گزارش شده بود که همسر رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفته پس از عزیمت دونالد ترامپ به کاخ سفید، همچنان در شهر نیویورک بماند. این تصمیم به این دلیل بود که بارون پسر 10 ساله آنها می بایست تا پایان سال تحصیلی در نیویورک حضور داشته باشد.

به گزارش رسانه ها، امنیت خانواده ترامپ در نیویورک، روزانه برای پلیس این شهر از 127 تا 146 هزار دلار هزینه در بر داشته است. برخی از تحلیلگران این تصمیم ملانیا را ستوده و آن را به نوعی کاهش تشریفات کاخ سفید عنوان کردند.

کارشناسان مسائل سیاسی معتقدند ورود خانواده ترامپ به کاخ سفید نمی‌ تواند اوضاع نابسامان کنونی وی را تغییر دهد. این کار در نهایت ممکن است بتواند به ازدواج ترامپ و ملانیا اندکی ثبات ببخشد. روابط سرد ملانیا و دونالد ترامپ تردیدهایی درباره ثبات زندگی زناشویی این دو به وجود آورده بود.

ملانیا برخلاف «میشل اوباما»، همسر «باراک اوباما» رئیس جمهور پیشین که فعالیت‌ های اجتماعی و فرهنگی بسیاری داشت، زندگی در حاشیه را برگزیده و کمتر در انظار عمومی حاضر می‌ شود.

مکان: واشنگتن، آمریکا

منبع: دیلی میل

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.