مکان: ایتالیا/ منبع: خبرگزاری آسوشیتدپرس

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، کت گل برجسته بانوی اول آمریکا در شهر «سیسیل» ایتالیا توجه رسانه ها را به خود جلب کرد و دلیل آن قیمت 51 هزار دلاری این کت برند «دولچه اند گابانا» است.

این در حالی است که بر اساس آمارها متوسط درآمد هر خانواده آمریکایی در سال 2015 اندکی بیش از 55 هزار و 700 دلار آمریکا است.

2

اکثر لباس هایی که ملانیا ترامپ در جریان نخستین سفر خارجی به عنوان بانوی اول آمریکا پوشیده بود از برند معروف ایتالیایی دولچه اند گابانابوده است. وی در پرتره رسمی خود در کاخ سفید نیز کت مشکی تولید این برند را بر تن دارد.

لباس های ملانیا ترامپ در جریان نخستین سفر دیپلماتیک همسرش جنجال زیادی به پا کرده به ویژه آنکه او در جریان سفر به عربستان به عنوان یک کشور اسلامی  روسری به سر نکرد ولی در جریان سفر به واتیکان و دیدار با پاپ یک تور مشکی روی سر خود انداخت.

با وجود این که برخی رسانه ها پوشش ملانیا ترامپ در جریان سفر به واتیکان را نوعی تقلید از «میشل اوباما» رفتار بانوی اول سابق  می دانند، با این حال مقایسه تصاویر دیدار روسای جمهور سابق آمریکا از واتیکان نشان می دهد ملانیا در انتخاب نوع پوشش خود از یک الگوی تقریبا مشابه با بانوان اول سابق پیروی کرده است.

مکان: ایتالیا

منبع: خبرگزاری آسوشیتدپرس

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.