مکان: بلاروس/ منبع: اسپوتنیک

 

به گزارش جماران، تصاویری متفاوت از اعتراض مردم در کشور بلاروس دست به دست می چرخد که در آن پلیس ضد شورش این کشور حاضر نشد تا به مردم معترض حمله کند و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

در این تصاویر، احساسات زنانی که از پیوستن پلیس ضدشورش به آنان خوشحال هستند، به تصویر کشیده شده است چرا که تک به تک با چشمانی اشک آلود این پلیس را در آغوش گرفته و از او به دلیل این فداکاری تشکر می کنند.

 

Untitled

 

گفته شده است که زیبایی این تصاویر در آغوش گرفتن مردم معترض به جای حمله خشونت بار به آنان است و جزو تصاویر ارزشی محسوب می شود.

این ویدئو با عنوان یکی از زیباترین ویدئوهای اعتراضی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

گفته شده است که برخی دیگر از نیروهای ارتش و پلیس نیز در بلاروس یونیفرم های خود را دور انداخته و به معترضان پیوستند. معترضان، دولت را به تقلب در انتخابات متهم کرده اند.

به گفته عده ای از کاربران، مقاومت و جنگ علیه قدرت، هژمونی و استبداد و تلاش جهت نیل به آزادی، استقلال و توسعه آخرین و معنادارترین کنش انسانی در جوامع امروزی می باشد. 

کاربران بسیاری در سراسر جهان از این ویدئو استقبال کرده و حرکت پلیس را تحسین نمودند. به گفته بسیاری از کاربران، اگر در همه جای دنیا جواب اعتراضات، آغوش و شنیدن حرف ها و نارضایتی های مردم باشد، دنیا جای بهتری برای زندگی می شود.

 

مکان: بلاروس

منبع: اسپوتنیک

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.