تصویر جدیدی از گلکسی اس 9 سامسونگ لو رفت!

تصاویر جدیدی از گلکسی اس 9 منتشر شده است. سامسونگ احتمالا در MWC 2018 از پرچم‌داران خود رونمایی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شایعه شده که سامسونگ قصد دارد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ (MWC 2018) از گوشی‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس رونمایی کند. تا به‌حال اخبار زیادی پیرامون این گوشی‌ها منتشر شده و اطلاعات تقریبا دقیقی را فاش کرده است. به تازگی نیز تصاویری از پنل جلو و پشتی اس 9 و اس 9 پلاس در فضای اینترنت منتشر شده است.

رندرهای سه بعدی این موبایل که چند روز قبل منتشر شده بود به خوبی نشان می‌دهد که پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ از همان مولفه‌های طراحی سری اس 8 برخوردار هستند و تنها تغییرات کوچکی در طراحی دوربین و محل قرارگیری سنسور اثرانگشت ایجاد شده است. هیچ لبه یا حاشیه‌ی اضافی در پنل جلویی این موبایل وجود ندارد که شباهت آن به گوشی‌های اس 8 را بیشتر می‌کند.

Galaxy S9

 

یکی از اساسی‌ترین مشکلات گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس که اعتراض بسیاری از کاربران را به همراه داشت،‌ محل قرارگیری سنسور اثرانگشت بود. این سنسور کنار دوربین قرار داشت و تلاش برای لمس آن باعث می‌شد که انگشت به‌صورت تصادفی با لنز دوربین برخورد کرده و آن را کثیف کند. اما چیدمان سنسور اثرانگشت و لنز دوربین در گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به صورت عمودی است تا از تکرار این اشتباه جلوگیری شود.

گفته می‌شود گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ به ترتیب از نمایشگر ۵.۸ اینچی و ۶.۲ اینچی برخوردار می‌شوند. هر دو موبایل با نسبت صفحه نمایش به ابعاد ۱۸.۵:۹ همراه می‌شوند که در گوشی‌های سری اس 8، مشابه آن را دیده‌ایم. شایع شده که گلکسی اس 9 به رم 4GB و نسخه پلاس به رم 6GB مجهز می‌شوند. از دیگر مشخصات این گوشی‌ها می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ یا اکسینوس ۹۸۱۰ و پشتیبانی از LTE پیشرفته اشاره کرد.

Galaxy S9

 

سامسونگ هنوز دعوتنامه‌های رویداد معرفی پرچم‌داران ۲۰۱۸ خود در MWC 2018 را ارسال نکرده است. این شرکت در گذشته، کنگره جهانی موبایل را برای رونمایی از موبایل‌های خود انتخاب کرده بود؛ با این اوصاف رونمایی از گوشی‌های سری اس 9 در این رویداد چندان دور از ذهن نیست.  

 

دیدگاه تان را بنویسید