چطور از ۲۴ ساعت مکالمه رایگان با تلفن ثابت بهره مند شوید؟

در هجدهمین دوره‌ی نمایشگاه تلکام، معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که مشوق‌هایی برای پرداخت غیر حضوری مشترکان تلفن ثابت در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، داوود زارعیان، در حاشیه‌ی هجدهمین دوره‌ی نمایشگاه تلکام اعلام کرد که شرکت مخابرات ایران برای تشویق مشترکان به پرداخت غیر حضوری صورت‌حساب‌ از طریق سیستم‌های الکترونیک، امتیازی برای آنان در نظر گرفته است. بدین ترتیب مشترکان پس از دریافت پیامک صورت‌حساب خود و پرداخت به‌صورت غیر حضوری, می‌توانند از ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون‌شبکه استفاده کنند.

به گفته‌ی وی، یکی از اقدامات در راستای الکترونیکی کردن و حذف کاغذ، حذف قبوض است و این اقدام به‌طور کامل تا پایان سال در دستور کار مخابرات است. وی در ادامه افزود: قبض‌های چاپی دو ماه یک بار ارسال می‌شود؛ اما شرکت مخابرات ایران پس از صدور قبض تیر، از مردادماه برای برخی از مشترکان، به‌صورت آزمایشی ارسال قبض پیامکی به‌صورت ماهانه را آغاز کرد؛ بدین‌ ترتیب در مردادماه برای اولین بار از طریق پیامک برای حدود ۶ میلیون مشترک در ۲۰ استان قبض ارسال شد. همچنین هزینه‌ی ارسال پیامک بر عهده مخابرات است.

بنابر این بر اساس پیامکی که از سوی مخابرات برای مشترکان ارسال شده است، کاربران می‌توانند جهت تکمیل پرونده و دریافت کارکرد قبض مصرفی تلفن ثابت، شماره تلفن ثابت خود را به شماره‌ی ۲۰۲۰ پیامک کنند.

دیدگاه تان را بنویسید